Ervaringen eco leder

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
EdUp
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 18 sep 2019, 18:26

Ervaringen eco leder

Bericht door EdUp » ma 01 feb 2021, 16:20

Hoi, ik overweeg eco leder. Zijn er leden die hier ervaring mee hebben. Zowel positief als negatief, origineel of Alba, ik lees het graag. Bedankt.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ervaringen eco leder

Bericht door Tom Westendorp » di 02 feb 2021, 09:20

Origineel en Alba is hetzelfde. Heb er meerdere in de winkel gehad en geen verschil kunnen ontdekken. De kwaliteit is echt dik in orde. Het is wat warmer in de zomer en wat kouder in de winter maar het transformeert de up! van een gewone auto in een enorm luxe auto van binnen. :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Ervaringen eco leder

Bericht door Caddykaatje » di 02 feb 2021, 12:20

Tom Westendorp schreef:
di 02 feb 2021, 09:20
Origineel en Alba is hetzelfde. Heb er meerdere in de winkel gehad en geen verschil kunnen ontdekken. De kwaliteit is echt dik in orde. Het is wat warmer in de zomer en wat kouder in de winter maar het transformeert de up! van een gewone auto in een enorm luxe auto van binnen. :D
Mee eens transformeert de Up inderdaad echter ik zou het nooit meer willen. Wij hebben het ook gehad maar in de zomer zweet je je stoel uit (zeiknatte rug). Ik heb het dan over het originele ECO leer wat geleverd is voor de Up. Wat bij ons ook het geval was is dat in de wang van de bestuurdersstoel grote scheuren kwamen. Dit heb ik bij echt leer nog nooit zo erg gezien.
Volkswagen UP GTI

Plaats reactie