lederen pook + hoes voor mijn Go

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

lederen pook + hoes voor mijn Go

Bericht door Inge » vr 04 jan 2013, 13:14

Vandaag wat prijzen opgevraagd bij de dealer voor wat betreft de Elegance pook+hoes en de lederen handremhoes - samen 235,-- euro. Beetje heel erg veel geld vind ik. :(

Daarna naar Van Udenhout gemaild ivm de Pookhoes Leer High Up en een bijpassende lederen handremhoes (ook van de High UP!).

Hieronder het antwoord van Van Udenhout:
Helaas kan ik je niet met 100% zekerheid zeggen of dit ook in de Citigo past !
Ik ga er gemakshalve wel van uit dat dit hetzelfde is , maar zoals je kunt begrijpen hebben we alleen de data van Vw en niet van Skoda.
Het losse knopje in het chroom staat al wel online , de handremhoes in het leer is bestellen voor € 79.00.
als u wenst kan ik deze ook aan de webshop toevoegen.


Het prijsverschil is namelijk nogal groot - kom bij hun in totaal uit op ca 130,00 euro samen. Alleen hoe kom ik erachter of het inderdaad gaat passen. Want mocht het passen dan gaan deze van de UP! in de auto komen - niet alleen voordeliger maar ik vind de pook ook mooier dan de Skoda pook. Wie kan me hierbij helpen?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC