Middenarmsteun
- Bhuddymahn
- Donateur member
Re: Middenarmsteun
Hoi Ronny, wij wonen in Den Haag. Laat maar weten als je evt langs zou willen komen.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Heeft iemand nog toevallig de foto's van pagina 11/Berichtdoor Victorio » vr 31 mei 2013, 19:26 van de armsteun van Cargoods? Of überhaupt foto's van de armsteun van Cargoods?
Ik wil deze gaan proberen, maar kan niet echt goede foto's vinden en de foto's van Victorio geeft hij helaas niet weer.
Bij voorbaat dank!
Ik wil deze gaan proberen, maar kan niet echt goede foto's vinden en de foto's van Victorio geeft hij helaas niet weer.
Bij voorbaat dank!
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Is er een armsteun die direct in de bekerhouder past ? En hoe zit het met vastmaken enzovoort..
Skoda Citigo Sport - Black
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Skoda & Citigo Verwijderd Achterklep
Rode binnen verlichting
Oranje DRL & Gele Mistlampen
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
Op ebay in Duitsland zijn ze sowieso goedkoper. Ik heb er twee gezien :BrulGo schreef:Is er een armsteun die direct in de bekerhouder past ? En hoe zit het met vastmaken enzovoort..
- eentje die je monteert in de bekerhouder en met een lange schroef monteert in het gat (wat je uit de bekerhouder kan halen, zit draad onder) schijnt nog best stevig te zijn
- en een die je met 4 schroef op de kap monteert, piept en kraak en wiebelt.
- en de originele natuurlijk! (Doen!) de stof komt ook overeen met die van je bekleding (althans bij de citigo)
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
oke en de orginele hoe monteer je die weet je dat toevallig ? en waar kan ik deze halenarnout84 schreef:Op ebay in Duitsland zijn ze sowieso goedkoper. Ik heb er twee gezien :BrulGo schreef:Is er een armsteun die direct in de bekerhouder past ? En hoe zit het met vastmaken enzovoort..
- eentje die je monteert in de bekerhouder en met een lange schroef monteert in het gat (wat je uit de bekerhouder kan halen, zit draad onder) schijnt nog best stevig te zijn
- en de originele natuurlijk! (Doen!) de stof komt ook overeen met die van je bekleding (althans bij de citigo)
Skoda Citigo Sport - Black
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
Middenarmsteun
Niet kopen die!!! Ik heb hem gehad... Hij kan niet veel hebben... Alles is van plastic.. Is heb hem 1,5 jaar gehad.... Telkens ging hij los.. En nu is hij helemaal afgebroken.....
Geef dan 50 meer uit en koop die bij van den udenhout
Ik heb over die in de bekerhouder
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Geef dan 50 meer uit en koop die bij van den udenhout
Ik heb over die in de bekerhouder
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
http://shop.udenhout.nl/armsteun-voor-de-up-stofBrulGo schreef:oke en de orginele hoe monteer je die weet je dat toevallig ? en waar kan ik deze halenarnout84 schreef:Op ebay in Duitsland zijn ze sowieso goedkoper. Ik heb er twee gezien :BrulGo schreef:Is er een armsteun die direct in de bekerhouder past ? En hoe zit het met vastmaken enzovoort..
Monteer je met een plaat onder kap van de handrem op het chassis. Als je even zoekt op google naar "armlehne vw up" komt er ergens een PDF bestand van.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik heb de Seat steun nu al sinds 2012, nog steeds stevig.
Wiebelt nog steeds niet
Wiebelt nog steeds niet
Gewoon bestellen bij v Udenhout in de webshop. Is goede armsteun
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Zo
Ok ik heb eraan moeten geloven...
Toch maar de fatsoenlijke armsteun aangeschaft met frame montage
Ok ik heb eraan moeten geloven...
Toch maar de fatsoenlijke armsteun aangeschaft met frame montage
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Doe je goed. Die van mij zit nog als een huis. Is alleen ff pielen met dat ijzeren stripje.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
Op tekening staat het anders... Gewoon eerst dat lipje en dan pas de plaat erop makkelijker
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels