Sub voor de kleine UP

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door N!jntje » za 16 feb 2013, 22:05

Whazz'Up! schreef:Weet iemand zo te vertellen of de Pioneer TS-WX77A achterin de Up! past? Deze subwoofer zou 89cm breed zijn.
Moet je even zelf opmeten. Toendertijd pastte deze niet in mijn polo. Je hebt 92 cm breedte nodig. Dit omdat de sub zn lucht aan de zijkant weg moet drukken. En de bekabeling ook via de zijkant naar binnen gaat. Zolang je dus 92 cm ruimte hebt dan lukt het!

Whazz'Up!
Forum newbie
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 23:07
Locatie: gem. Wijdemeren / omg. Hilversum

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door Whazz'Up! » ma 18 feb 2013, 16:32

Thanks voor de info, zodra ik de gelegenheid heb zal ik de ruimte eens opmeten achterin een Up!

Edit: vanochtend opgemeten, ik kom uit op zo'n 99cm op het smalste stuk tussen de wielkasten in. Conclusie: de TS-WX77A zou moeten passen, ik ga er eentje aanschaffen! :twisted:
Move Up! 1.0 EcoFuel 68pk, 5drs, handmatige airco "Climatic", Deep Black Pearl (metallic), Drive pakket: Cruise control, Park Distance Control achter en Boordcomputer 'Plus'
BBS RS764 16" velgen

Gebruikersavatar
Roelio
Vagling liefhebber
Berichten: 387
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 15:12
Locatie: Alkmaar

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door Roelio » wo 29 mei 2013, 12:08

Het heeft echt te lang geduurd ik weet het maar toch zoals beloofd zou er een filmpje komen!

Youtube : http://youtu.be/EkreCHenLLI

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat de ipad zo goed met het geluid zou kunnen omgaan dus vandaar dat ik de bass en het volume laag had gehouden. Toch is de kwaliteit van de sub echt goed en komen alle frequentie's perfect perfect naar voren! En het kan zeker hard zonder dat de shit vervormd.

Mocht er een UP! meeting in de buurt zijn is het natuurlijk de eer aan jou om het eens goed te beluisteren en zal dan hiervoor van de partij zijn ;)

Groetjes,
Roelio
Did you have your UP today ? Level UP !

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door GuidoUp » wo 29 mei 2013, 13:30

Roelio schreef:Het heeft echt te lang geduurd ik weet het maar toch zoals beloofd zou er een filmpje komen!

Youtube : http://youtu.be/EkreCHenLLI

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat de ipad zo goed met het geluid zou kunnen omgaan dus vandaar dat ik de bass en het volume laag had gehouden. Toch is de kwaliteit van de sub echt goed en komen alle frequentie's perfect perfect naar voren! En het kan zeker hard zonder dat de shit vervormd.

Mocht er een UP! meeting in de buurt zijn is het natuurlijk de eer aan jou om het eens goed te beluisteren en zal dan hiervoor van de partij zijn ;)

Groetjes,
Roelio
En wat is voor jou in de buurt

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door GuidoUp » wo 29 mei 2013, 14:22

Hoe donker zijn jouwn achterlichten.. Heb je daar een betere foto van..??

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door Psycho_Mantis » wo 29 mei 2013, 14:27

Roelio schreef:Het heeft echt te lang geduurd ik weet het maar toch zoals beloofd zou er een filmpje komen!

Youtube : http://youtu.be/EkreCHenLLI

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat de ipad zo goed met het geluid zou kunnen omgaan dus vandaar dat ik de bass en het volume laag had gehouden. Toch is de kwaliteit van de sub echt goed en komen alle frequentie's perfect perfect naar voren! En het kan zeker hard zonder dat de shit vervormd.

Mocht er een UP! meeting in de buurt zijn is het natuurlijk de eer aan jou om het eens goed te beluisteren en zal dan hiervoor van de partij zijn ;)

Groetjes,
Roelio
Was het bijna al weer vergeten joh :lol:

Gebruikersavatar
Roelio
Vagling liefhebber
Berichten: 387
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 15:12
Locatie: Alkmaar

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door Roelio » wo 29 mei 2013, 15:39

GuidoUp schreef: En wat is voor jou in de buurt
Nou alles verder dan 90 minuten rijden vanaf Alkmaar wordt echt een twijfel geval haha.
Did you have your UP today ? Level UP !

Gebruikersavatar
Roelio
Vagling liefhebber
Berichten: 387
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 15:12
Locatie: Alkmaar

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door Roelio » wo 29 mei 2013, 15:51

GuidoUp schreef:Hoe donker zijn jouwn achterlichten.. Heb je daar een betere foto van..??
Ja zeker zal vanavond even maken in het donker en met partner die rem licht trapt hihi.

Zie hier de update voor jou http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 651#p33651
Did you have your UP today ? Level UP !

Gebruikersavatar
Roelio
Vagling liefhebber
Berichten: 387
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 15:12
Locatie: Alkmaar

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door Roelio » ma 08 jul 2013, 11:25

Hoi Roelio,

Zag dat het jou gelukt was een sub op de standaardradio aan te sluiten.
De kabels naar achter vanaf de radio zelf, heb je die nog moeten trekken?
Waar tap je het signaal voor de sub af zeg maar?

Gr Mick
Aangezien het een high input versterker is kun je hier audio signaal op insturen. Wat ik heb gedaan is van de achterste twee speakers het signaal aftappen zodat ik niets aan de voorkant hoef te openen. Werkt echt perfect !
Did you have your UP today ? Level UP !

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door GuidoUp » ma 08 jul 2013, 11:57

Roelio schreef:
Hoi Roelio,

Zag dat het jou gelukt was een sub op de standaardradio aan te sluiten.
De kabels naar achter vanaf de radio zelf, heb je die nog moeten trekken?
Waar tap je het signaal voor de sub af zeg maar?

Gr Mick
Aangezien het een high input versterker is kun je hier audio signaal op insturen. Wat ik heb gedaan is van de achterste twee speakers het signaal aftappen zodat ik niets aan de voorkant hoef te openen. Werkt echt perfect !
Zo heb ik het precies ook gedaan

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

MickDegekste
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 18:52

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door MickDegekste » ma 08 jul 2013, 13:49

Ok bedankt, up komt volgende week dan maar is knutselen!

Timmii
Forum newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 16:15
Locatie: Hoofddorp

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door Timmii » ma 22 jul 2013, 22:20

Ziet er leuk uit Roelio. En zal wel lekker trillen haha. Ik had het ook eerst de converter aangesloten via de achterspeaker kabels , dit werkte echt top. Alleen miste ik wat geluid van de boxen :( moest even sparen maar is nu zover om het nieuwe spul in te bouwen. Als het erin zit zal ik wel even foto,s posten.

JvESC
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: za 07 jun 2014, 14:30

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door JvESC » zo 31 aug 2014, 14:19

Hoi allemaal,

Ik heb gister een Pioneer TS-WX710A geïnstalleerd en liep vast op de aansluiting naar mijn stereo. De stereo die ik heb is een standaard. Ik heb begrepen dat ik een omvormer moet hebben, een Caliber LT3 is mij verteld. Kan iemand dit misschien bevestigen? Ik ga dit dinsdag aanschaffen en wil dan graag wel het goede aan gaan schaffen.

Ik wil de TS-WX710A bewust op de stereo aansluiten en niet op de speakers. Ik las dat in dat geval volgens mij de omvormer niet nodig is.

De sub is al netjes geïnstalleerd en zit op zn plek. Enige wat nog nodig is is die omvormer. Graag jullie info over de omvormer en of dit de goede is.

Bedankt voor de hulp!
Justin

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door N!jntje » zo 31 aug 2014, 15:31

Iedereen die ik informatief heb geholpen met deze sub (heb hem zelf ook) heb ik niks verteld over een omvormer. Dit omdat de vw dealer en mn audioboer dit afraadde. Waarom? Geen idee. De deurbekleding moest er toch af voor het leggen van de draden dus gewoon op de speakers aangesloten.

JvESC
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: za 07 jun 2014, 14:30

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door JvESC » zo 31 aug 2014, 15:41

Thnx man, maar ik heb dit "probleempje" dus wel. Ik ga volgende week contact opnemen met Brezan en Skoda. Zij zullen vast n antwoord hebben. Ik weet nu namelijk nog steeds niet of dit de juiste omvormer is en of ik alles met die omvormer compleet heb. Reden is, dat ik wil dat mn SUB de stereo versterkt. Ik heb opgezocht dat de TS-WX710 door de versterker je stereo versterkt waardoor hoge tonen in je speakers beter worden. Dit zou niet het geval zijn als je de sub aansluit via de speakerdraden. Kan iemand dit bevestigen?

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door kgroot.nl » ma 01 sep 2014, 18:15

Het is heel simpel. Hi-low convertor op de draden van je achterspeakers. + naar de accu en remote naar je accessoire stand en klaar. Heb je geen radio met tulp uitgang nodig.
Qua sub is er veel keuze.
Bij voorbeeld een Ground Zero 80XACT.
Is een 8 inch subje in een compacte kist met versterker.
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

JvESC
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: za 07 jun 2014, 14:30

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door JvESC » ma 01 sep 2014, 19:27

Bedankt voor je antwoord, maar (1 ik heb geen speakers of bedrading achter, (2 ik heb een standaart radio en wíl helemaal geen andere, (3 ik heb al een sub aangeschaft, namelijk de Pioneer TS-WX710A. Nogmaals bedankt, maar je reactie komt niet overeen met wat ik vraag

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door GuidoUp » wo 03 sep 2014, 16:01

Afbeelding
Power to pioneer!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door kgroot.nl » do 04 sep 2014, 18:11

Je kan ook mobile emtions in woerden contacten (nee ik heb geen aandelen). Daar deed ik toen ik verkoper bij peugeot was heel veel mee qua audio upgrades
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Sub voor de kleine UP

Bericht door henri » do 04 sep 2014, 20:58

Uitstekend adres; heb diverse demo-auto's van hen gezien en gehoord. Ook weten zij bijzonder goed waar zij het over hebben. Ik weet alleen niet welke prijzen zij hanteren.

Plaats reactie