Waar dient dit knopje voor ?
-
- Donateur member
Re: Waar dient dit knopje voor ?
idd jammer dat nog niemand de knop voor het kofferbak heeftproberen te verwijderen
volkswagen high up black edition full options
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
Dat knopje is om aan de passagiers te kunnen laten zien hoelaat het is!
Seat Mii 5drs met cruisecontrol = Spritmonitor
Lol......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Zou op zich niet eens zo'n slecht idee zijn. Ik heb zat keer gehad dat de bijrijder wilde weten hoe laat het was en dat ik dan door heel de BC moest zoeken naar de tijd. Dat vinden veel mensen 'onhandig'.
Ik zou wel even die schuif naar links doen.....
Did you have your UP today ? Level UP !
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Gek genoegen rijden er genoeg mensen rond die de schuif altijd op circulatie hebben staan. Ik vind net uiterst ongezondRoelio schreef:Ik zou wel even die schuif naar links doen.....
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wellicht kunnen we er een briefje aan VW aan wagen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Door jou ben ik toch even verder gaan zoeken, bedankt daarvoor En idd de bedoeling is dat deze op buitenlucht stand staat... Als je de auto sneller wilt koelen kan je hem even uit zetten en daarna weer aan +/- 10 min. Ook als er een stinkende diesel voor je rijdt bijv. of als er ongezonde lucht in de omgeving is kan deze optie gebruikt worden.TwitNour schreef:Gek genoegen rijden er genoeg mensen rond die de schuif altijd op circulatie hebben staan. Ik vind net uiterst ongezondRoelio schreef:Ik zou wel even die schuif naar links doen.....
Lach me kapot als er mensen zijn die roken met de ramen dicht (bij regen) en dan circulatie aan hebben hahahaha.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Haha precies! Gewoon lekker frisse lucht van buiten pakken.Roelio schreef:Door jou ben ik toch even verder gaan zoeken, bedankt daarvoor En idd de bedoeling is dat deze op buitenlucht stand staat... Als je de auto sneller wilt koelen kan je hem even uit zetten en daarna weer aan +/- 10 min. Ook als er een stinkende diesel voor je rijdt bijv. of als er ongezonde lucht in de omgeving is kan deze optie gebruikt worden.TwitNour schreef:Gek genoegen rijden er genoeg mensen rond die de schuif altijd op circulatie hebben staan. Ik vind net uiterst ongezondRoelio schreef:Ik zou wel even die schuif naar links doen.....
Lach me kapot als er mensen zijn die roken met de ramen dicht (bij regen) en dan circulatie aan hebben hahahaha.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dan ben je echt niet lekker inderdaad. Of je wilt maximaal rendement uit je sigaret halen!Roelio schreef:Door jou ben ik toch even verder gaan zoeken, bedankt daarvoor En idd de bedoeling is dat deze op buitenlucht stand staat... Als je de auto sneller wilt koelen kan je hem even uit zetten en daarna weer aan +/- 10 min. Ook als er een stinkende diesel voor je rijdt bijv. of als er ongezonde lucht in de omgeving is kan deze optie gebruikt worden.TwitNour schreef:Gek genoegen rijden er genoeg mensen rond die de schuif altijd op circulatie hebben staan. Ik vind net uiterst ongezondRoelio schreef:Ik zou wel even die schuif naar links doen.....
Ik heb de recirculatie knop echt alleen aanstaan als ik een tunnel inrij. Anders nooit. Als er een stinkdiesel voor je rijdt is het toch al te laat.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Meestal ook van die boeren weggetjes waar ik 'm van te voren al op circulatie zet. Maar inderdaad, als de lucht eenmaal binnen is, dan is het te laat.Petrolhead Tom schreef:Dan ben je echt niet lekker inderdaad. Of je wilt maximaal rendement uit je sigaret halen!Roelio schreef:Door jou ben ik toch even verder gaan zoeken, bedankt daarvoor En idd de bedoeling is dat deze op buitenlucht stand staat... Als je de auto sneller wilt koelen kan je hem even uit zetten en daarna weer aan +/- 10 min. Ook als er een stinkende diesel voor je rijdt bijv. of als er ongezonde lucht in de omgeving is kan deze optie gebruikt worden.TwitNour schreef: Gek genoegen rijden er genoeg mensen rond die de schuif altijd op circulatie hebben staan. Ik vind net uiterst ongezond
Ik heb de recirculatie knop echt alleen aanstaan als ik een tunnel inrij. Anders nooit. Als er een stinkdiesel voor je rijdt is het toch al te laat.
Haha maximaal rendement !!
Ligt er ook aan hoelang je achter zo'n stink bak blijft rijden haha
Ligt er ook aan hoelang je achter zo'n stink bak blijft rijden haha