Eerste kras is al een feit na 2 weken
Eerste kras is al een feit na 2 weken
En de eerste kras staat er al op.
Hoe het komt weet ik niet en is mooie rechte kras van boven naar beneden.
Zeker zelf niet gedaan dus begrijp het echt niet hoor.
Maandag naar de garage om te vragen wat dat grapje zou kosten.
Hoe het komt weet ik niet en is mooie rechte kras van boven naar beneden.
Zeker zelf niet gedaan dus begrijp het echt niet hoor.
Maandag naar de garage om te vragen wat dat grapje zou kosten.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Re: Eerste kras is al een feit na 2 weken
Wat zonde joh. Nog een best lange kras ook!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Ik heb de eerste deuk er ook al laten uithalen - iemand die zijn deur in mijn achterscherm had geparkeerd.
Kan je het advies geven om DSHrepair te gaan in Den Bosch - deze jongens zijn erg goed in wat ze doen en het scheelde mij de helft van wat het schadebedrijf wat werkt voor de garage vroeg voor de reparatie. Ze doen ook aan spotrepair dus dan hoeft niet alles overgespoten te worden.
Hier is de link:http://www.dshrepair.nl/
Kan je het advies geven om DSHrepair te gaan in Den Bosch - deze jongens zijn erg goed in wat ze doen en het scheelde mij de helft van wat het schadebedrijf wat werkt voor de garage vroeg voor de reparatie. Ze doen ook aan spotrepair dus dan hoeft niet alles overgespoten te worden.
Hier is de link:http://www.dshrepair.nl/
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
In tippen met kleur 2k met harder.
Dagje laten drogen.dan afslijpen met p2500 en dan polijsten zie je er niks of bijna niks meer van.
Dagje laten drogen.dan afslijpen met p2500 en dan polijsten zie je er niks of bijna niks meer van.
Wel in tippen dan met een sate prikker of een heeeel dun penseeltje. En dan ook nog in ene paar keer anders wordt de laag te dik.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Inge schreef:Wel in tippen dan met een sate prikker of een heeeel dun penseeltje. En dan ook nog in ene paar keer anders wordt de laag te dik.
Maakt op zich niet uit.de rest schuur je eraf en polijst je op.je vult de kras met verf kan alleeen maar met uni kleuren trouwens.anders krijg je vlekken.
wel erg oppassen daarna met afslijpen...
zeker op zo'n hoekje zit maar heel weinig verf waardoor je (ook met p2500) zo door de lak heen kunt gaan.
zeker op zo'n hoekje zit maar heel weinig verf waardoor je (ook met p2500) zo door de lak heen kunt gaan.
RaymonK schreef:wel erg oppassen daarna met afslijpen...
he een kenner of gebruikers ervaring:) of zit je ook in het garage wezen.
Dat is waar maar alles wat er teveel opzit moet er ook weer af. Dus wat mij betreft beter teveel voorkomen.
Ik laat mocht het mij ooit overkomen - hoop van niet - het maar aan de professionals over. Dan krijg ik ook geen kleur problemen (hoop ik)
Ik laat mocht het mij ooit overkomen - hoop van niet - het maar aan de professionals over. Dan krijg ik ook geen kleur problemen (hoop ik)
Inge schreef:Dat is waar maar alles wat er teveel opzit moet er ook weer af. Dus wat mij betreft beter teveel voorkomen.
bij jouw wordt het hoe dan ook een spot repair met kans dat de kleur lichter wordt meer zilver door de aanwezigheid van parelmoer.
bij unie kleuren heb je dat niet.
tip maar eens een zilveren of metalic kleur auto bij dat ziet er niet uit.
pak nu eens een witte of rode of uni zwart,blauw dat valt niet op.
dat was de reden waarom ik een witte wou en geen zilveren terwijl ik dat zilver echt wel mooi vond.
en een witte vond ik ook mooi en met de wetnschap dat ik later minder ellende met kleuren zou krijgen was dat wel een doorslag.
Dat weet ik heb je me verteld - maar goed gaan we gewoon uit van het feit dat we geen krassen krijgen - althans geen die met spot repair opgelost moeten worden. Zeg ik mega hoopvol!
Al doende leert men en ik begrijp jouw keuze op basis hiervan voor wit ook helemaal. Alleen ga ik meestal voor wat ik echt mooi vind ook al is dat bij een eventuele schade iets minder handig. Wit vind ik trouwens ook een mooie kleur - vrolijk en licht. Maar ja ik kon het groen niet weerstaan.
Al doende leert men en ik begrijp jouw keuze op basis hiervan voor wit ook helemaal. Alleen ga ik meestal voor wat ik echt mooi vind ook al is dat bij een eventuele schade iets minder handig. Wit vind ik trouwens ook een mooie kleur - vrolijk en licht. Maar ja ik kon het groen niet weerstaan.
Jij hebt een kras....
Bij mij is iemand met zijn tapper van de fiets ofzo voor langs de bumper gegaan...
Dat denk ik... Zit op zo'n hoogte...
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Bij mij is iemand met zijn tapper van de fiets ofzo voor langs de bumper gegaan...
Dat denk ik... Zit op zo'n hoogte...
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Oeps mega balen. Wat ga je eraan laten doen?
Had al met verzekering gebeld.. Maar dan ga ik 4 trees lager in mijn no claim....
Dus nu mogelijk rechtsbijstand inschakelen
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Als je niet weet wie het heeft gedaan heb je natuurlijk niks aan rechtsbijstand. Je zou nog wel aangifte kunnen doen maar ik denk niet dat ze hier tien rechercheurs op gaan zetten.GuidoUp schreef:Had al met verzekering gebeld.. Maar dan ga ik 4 trees lager in mijn no claim....
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Als het door een ander motorvoertuig is gebeurd, dan kun je een poging wagen voor een vergoeding door het Waarborgfonds: http://www.wbf.nl/wbf/Home/Pages/Default.aspx
Nu het om een fietser gaat, is dat geen optie.
Nu het om een fietser gaat, is dat geen optie.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
- Bhuddymahn
- Donateur member
Dit krasje is wel te verhelpen met ScratchX van Meguiars, bij Halfords te krijgen. Fantastisch spul!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
Idd fantastisch spul maar ik zie in de kras ook de grondlak naar boven komen. Dan helpt een polijstmiddel (want dat is ScratchX) ook niet meer.Bhuddymahn schreef:Dit krasje is wel te verhelpen met ScratchX van Meguiars, bij Halfords te krijgen. Fantastisch spul!
Spot-repair of in het ergste geval het gehele paneel spuiten.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
- Bhuddymahn
- Donateur member
Ik vraag me af of dat de grondlak is, volgens mij is het gewoon vuil in de kras.
|High Up!
Het was idd vuil in de kras. Momenteel nog niets aan gedaan. Je ziet het amper nu het vuil eruit is.