Zimmerman remschijven
-
- Forum newbie
Zimmerman remschijven
Zoals sommige wel zullen weten, de UP! wil nog wel eens last hebben van kromme schijfjes. Incusief mezelf. Ritje op de snelweg... paar keer remmen... remmen warm, voet op de rem houden...
Ik zelf met 36K op de teller nu al 3 keer schijven vervangen. (10K, 18K, 29K.)
Laatste eronder zijn de zimmermans, geventileerd en geperforeerd, en kan nu wel zeggen ,het scheelt echt heel erg veel!!
Als je een "doorrijder" bent is dit echt een aanrader!
mocht het nodig zijn wil ik ze ook wel leveren..
Jekomt iig tot stilstand als je warmloopt.
Ik zelf met 36K op de teller nu al 3 keer schijven vervangen. (10K, 18K, 29K.)
Laatste eronder zijn de zimmermans, geventileerd en geperforeerd, en kan nu wel zeggen ,het scheelt echt heel erg veel!!
Als je een "doorrijder" bent is dit echt een aanrader!
mocht het nodig zijn wil ik ze ook wel leveren..
Jekomt iig tot stilstand als je warmloopt.
Re: Zimmerman remschijven
Ik heb het setje gebookmarked in Ebay, mocht het zover komen ga ik ze ook vervangen!
-
- Forum newbie
ik kan ze vast goedkoper leverne.. haahah
50 eu in Duitsland...
Prijs per stuk zie ik net....alsof je 1 schoen zou kopen haha
-
- Forum newbie
En volgens mij niet geperforeerd. . Haahha
Nee die zijn wel de "race" versie zeg maar. Rond de 100 euro per set dus....
Geperforeerd wil je ook niet. Heb 6 sets (onder garantie vervangen door zimmerman) onder mijn ibiza gehad die allemaal scheuren....
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-
- Forum newbie
Zitten er bij mij al een tijdje onder. Geen problemen vooralsnog. Je moet ook wat minder hard rijden.. hahaha
12 januari eerst motormanagement maar laten vervangen.. grrr
12 januari eerst motormanagement maar laten vervangen.. grrr
Ook met die monsterlijke 75pk uit m'n Citigo?kgroot.nl schreef:Geperforeerd wil je ook niet. Heb 6 sets (onder garantie vervangen door zimmerman) onder mijn ibiza gehad die allemaal scheuren....
Is een probleem met geperforeerde schijven dat de kans op scheuren heel groot is. Voor mij echt geen geperforeerde meer
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
Bij alle zimmerman schijven zie je haarscheurtjes bij de gaatjes. Daarom wil ik ze er ook absoluut niet onder hebben.kgroot.nl schreef:Is een probleem met geperforeerde schijven dat de kans op scheuren heel groot is. Voor mij echt geen geperforeerde meer
Kan je beter voor een gegroefde schijf gaan. Deze zijn steviger. Maar of dit nut heeft op een up!??
-
- Forum newbie
Mocht je "open" velgen hebben dan is het voor de looks wel leuk. Ik rijd op mijn andere auto al een jaar of 4 met geboorde schijven, zowel op straat als circuit en nooit gescheurd. Echter ik heb brembo schijven deze zijn op verzoek gemaakt (omdat ze er niet waren voor mijn corsa) en kosten iets meer dan de zimmerman schijven
Het voordeel is dat ze beter hun warmte kunnen afvoeren, maar nuttig voor een UP!.. tja
Het voordeel is dat ze beter hun warmte kunnen afvoeren, maar nuttig voor een UP!.. tja