![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon/cry.gif)
Schiet lekker op als je twee keer per jaar moet....zoals ik...
![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)
Ja die ben je dan kwijt, dan geef ik toch liever 75 euro meer uit aan het onderhoud.woutvanos schreef:Verlies je dan niet de mobiliteitsgarantie?
Petrolhead Tom schreef:Ik ga nooit naar een fast fitter. Het liefst een goede dealer en anders een goede universele garage. Die stempels zijn toch wel belangrijk.
EbayTouchwood schreef:Zijn die stickers en stempels te koop???
Inderdaad Elsa pro is het voor dealers bij aankoop van een VAG is het dus belangrijk deze ook raad te plegen zegt vaak meer dan 'boekjes' Auto pas kennen ze niet in Duitsland.Xanderv schreef:Meeste dealers hebben toch hun database waar ze alles bijhouden? En wordt dit dan op zijn beurt niet verwerkt in de nationale autopas?
Als ik de UP! goed heb gepoest.Is net of het dan allemaal wat soepeler gaat.SuperEd schreef:En...............hoppa.....................€ 130,10![]()
![]()
voor wat olie en paar dingetjes, tsja VW rijden heeft z'n prijs..........
MAAAAAAAAR,
M'n auto voelde na de beurt zo anders aan, hiermee bedoel ik motorisch
toen ik wegreed en vanaf half gas bij gaf, was ik echt verbaasd![]()
![]()
Echt een merkbaar verschil, als iemand tegen me gezegd zou hebben, nou de auto
heeft een update gehad en nu heb je 10 pk meer, had ik dat zondermeer geloofd,
echt zo groot is het verschil. Net alsof de auto meer brandstof krijgt.
Ook pakt de auto (veel) beter op bij lage toerentallen, trekt beter etc etc.....
Ik heb nog gevraag, of er een update was gegeven omdat ik voor mijn vagcom instellingen vreesde, echter er werd gezegd,
dat dit niet het geval was.
Sterker nog.....de auto klinkt zelfs iets anders ietsje ruwer/luider laten we maar zeggen.
Ik meen dit ook eens op het UK forum ooit te hebben gelezen maar weet niet meer hoe het zat.
Ik heb de 75 pk uitvoering, echter het voelt nu allemaal veel soepeler.
Raar maar waar![]()
Tsja of ik heb altijd met de handrem er op gereden......eeeehhhhhh![]()
Verder nog iemand die dit beleeft heeft ??