H4 lampen vervangen
- pingpongblokje
- Forum newbie
H4 lampen vervangen
Hallo!
Inmiddels heb ik ook mijn Upje binnen! Zal binnenkort wat foto's plaatsen! Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst!
Ik had al wat andere lampen besteld, waaronder Osram Night Breakers (H4). Deze heb ik zojuist proberen te vervangen, maar het stekkertje van de originele lamp zit erg vast. Ik durf er niet echt hard aan te trekken om hem los te krijgen. Doe ik misschien iets verkeerd?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels heb ik ook mijn Upje binnen! Zal binnenkort wat foto's plaatsen! Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst!
Ik had al wat andere lampen besteld, waaronder Osram Night Breakers (H4). Deze heb ik zojuist proberen te vervangen, maar het stekkertje van de originele lamp zit erg vast. Ik durf er niet echt hard aan te trekken om hem los te krijgen. Doe ik misschien iets verkeerd?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
- Bhuddymahn
- Donateur member
Re: H4 lampen vervangen
Een beetje heen en weer duwen met de stekker en tegelijkertijd hard trekken. Kan weinig mis gaan maar je moet wel hard trekken ja. En absoluut niet aan de draden zelf trekken
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
- pingpongblokje
- Forum newbie
Bhuddymahn schreef:Een beetje heen en weer duwen met de stekker en tegelijkertijd hard trekken. Kan weinig mis gaan maar je moet wel hard trekken ja. En absoluut niet aan de draden zelf trekken
Dankjewel! Het is gelukt. Zonder jouw advies had ik niet zoveel geweld durven gebruiken..
Ook erg blij met het resultaat! Kijken hoe dat vanavond zal zijn...
- Bhuddymahn
- Donateur member
Mooi dat het gelukt is!
Ben benieuwd naar de foto's, ik heb nu Ring Ultima Xenons, die bevallen qua licht uitstekend, ik vind ze alleen niet zo mooi als ze uit staan. Ben benieuwd of de Osrams daarin beter zijn.
Ben benieuwd naar de foto's, ik heb nu Ring Ultima Xenons, die bevallen qua licht uitstekend, ik vind ze alleen niet zo mooi als ze uit staan. Ben benieuwd of de Osrams daarin beter zijn.
|High Up!
- pingpongblokje
- Forum newbie
Hierbij de foto's van overdag!
- Bijlagen
-
- Osram Night Breakers dimlicht
- 2013-05-30 11.21.02.jpg (136.73 KiB) 11499 keer bekeken
-
- Groot licht oud
- 2013-05-30 11.21.23.jpg (136.16 KiB) 11499 keer bekeken
-
- Dimlicht oud
- 2013-05-30 11.21.07.jpg (159.24 KiB) 11499 keer bekeken
- pingpongblokje
- Forum newbie
Vanavond maak ik een foto van mijn zicht!
- pingpongblokje
- Forum newbie
En nog een hoe ze er uit zien als ze uit staan. Niet veel verschil met het origineel.
- Bijlagen
-
- 2013-05-30 17.28.08.jpg (78.05 KiB) 11488 keer bekeken
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Inmiddels is er een nieuwe versie uit van de bekende Osram Night Breaker Plus, namelijk de Osram Night Breaker Unlimited.
Misschien toch maar eens bestellen...
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Done!! Setje H4 voor de dimlichten + setje HB4 voor de mistlichten en dan ook in één keer een setje Philips Silver Visions. Benieuwd naar het resultaatGunSpeed schreef:Inmiddels is er een nieuwe versie uit van de bekende Osram Night Breaker Plus, namelijk de Osram Night Breaker Unlimited.
up! Black BMT 75pk 3d
Ik was aan het kijken bij Osram op de website en zag dat ze claimen testwinnaar te zijn bij de Engelse Auto Express. Heb dit even opgezocht, maar ze staan helemaal niet op de 1ste plaats! Dat zijn de Philips X-Treme Vision. De test: http://www.autoexpress.co.uk/accessorie ... ht-reviews
Iemand ervaring met beide?
Iemand ervaring met beide?
Re: RE: H4 lampen vervangen
Heb de X-treme's. Rij iedere ochtend op onverlichte polderwegen, en heb nooit gebrek aan licht. Als er dan eens een Nederlands product is dat goed blijkt, dan moet je het ook kopen vind ik;)
De Xtreme aan de linkerzijde heeft het begeven, na zo'n 350 uur; best snel, maar ja, voor minder dan 0,1 ct/km nog wel te doen. Wat me echter verbaasde: kreeg geen melding op het dashboard. Is het dimlicht niet op de CAN bus aangesloten? Kan toch niet waar zijn?