Bandenspanning
Re: Bandenspanning
Ik heb de spanning nu op 2.5/2.5 staan,vind de Mii wat stuiteren,ik ga nu 2.3/2.3 proberen.
Gr Tom.
Gr Tom.
-
- Forum eindbaas
0,2 bar verschil ga jij écht niks van merken. Wie beweert van wel heeft het puur tussen de oren zitten.
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Is toch een verschil van 5.87 liter lucht bij 175/65R14 bandjes..dennuus1 schreef:0,2 bar verschil ga jij écht niks van merken. Wie beweert van wel heeft het puur tussen de oren zitten.
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
-
- Forum eindbaas
Ja, en wat zegt dat? Niks..
We zitten hier niet in de topklasse van de autosport. Bij de gemiddelde auto merk je er helemaal niks van..
We zitten hier niet in de topklasse van de autosport. Bij de gemiddelde auto merk je er helemaal niks van..
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Ik weet dat je daar niks van gaat merken dennuus1.. Daar is het verschil gewoonweg te klein voor..dennuus1 schreef:Ja, en wat zegt dat? Niks..
t was sarcasme..
-
- Forum eindbaas
- Bijlagen
-
- was-that-sarcasm.jpg (9.14 KiB) 13658 keer bekeken
voor 2.3
achter 2.1
achter 2.1
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Ik heb trouwens geen idee wat mijn bandenspanning is.. nog niet gecontroleerd sinds ik de Up! in bezit heb.. (sinds vorige week woensdag)
Kijk binnenkort wel ffies..
Kijk binnenkort wel ffies..
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Auto afkeuren op te hoge bandenspanning. LOL!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum eindbaas
Dat mag niet..Petrolhead Tom schreef:Auto afkeuren op te hoge bandenspanning. LOL!
Ik ben ook voorstander van 2,5 - 2,7 voor de banden. Mijn e-up (16 inch) is natuurlijk een paar honderd kilo zwaarder dan een up maar ik hield die druk ook aan bij mijn high-up (15 inch). Mijn indruk is dat conti's een beetje poreus zijn en dat de druk dus vrij snel terugloopt. Omdat ik in principe niet vaker dan 2-3 keer per jaar de druk wil controleren en ophogen, heb ik hem liever iets aan de hoge kant. Gemiddeld zit je dan waarschijnlijk precies goed. Hoop ik
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Ik zocht het op voor mijn up move up bm 2012 online staat 2.0 voor 1.8 achter (onbeladen) zouden jullie zeggen volgende keer wat meer bij doen? Mijn banden maat is 175 en heb echt het idee dat ik vlieg over drempels (geen goed ding ) maar kan ook door de schokdempers komen, denk ik?
@milan
Ik zou het gewoon eens at uitproberen. Als je zoals ik wast bij Washin7 dan is het bandenpompen (net als het stofzuigen) gratis. Anders kost het je een euro. Ook niet duur voor een proefje. Twee euro voor 2.2 en 2.4 (of 2.5) testen.
Ik zou het gewoon eens at uitproberen. Als je zoals ik wast bij Washin7 dan is het bandenpompen (net als het stofzuigen) gratis. Anders kost het je een euro. Ook niet duur voor een proefje. Twee euro voor 2.2 en 2.4 (of 2.5) testen.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
-
- Forum eindbaas
2.4 a 2.5 bar rondom. Rijdt beter, en je doet langer met je banden.Milan schreef: ↑za 26 mar 2022, 13:06Ik zocht het op voor mijn up move up bm 2012 online staat 2.0 voor 1.8 achter (onbeladen) zouden jullie zeggen volgende keer wat meer bij doen? Mijn banden maat is 175 en heb echt het idee dat ik vlieg over drempels (geen goed ding ) maar kan ook door de schokdempers komen, denk ik?