Paravan passagierszijde up

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Johnupgti2018!
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 25 dec 2023, 12:29

Paravan passagierszijde up

Bericht door Johnupgti2018! » za 13 jan 2024, 12:05

Hallo iemand een idee hoe ik de paravan aan de passagierszijde zonder de boel te slopen kan verwijderen? Gisteren mijn up geserviced en met uitlezen kwam er 1 storing aan het licht: de soundactuator! denk dat men deze afgekoppeld heeft. Deze zit namelijk onder de paravan begrijp ik. Eens kijken wat deze weer doet als ik hem weer inplug want vermoed dat de stekker eruit gehaald is.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Paravan passagierszijde up

Bericht door Xanderv » za 13 jan 2024, 17:18

volgens mij moet je gewoon de rubberen strip weghalen en dan met beleid loswrikken, de bestuurderszijde zit vast met de ruitenwissers maar ik denk dat deze zo los moet komen.

Let nu wel op met deze kou, aangezien het mij nu is gebeurd, dat deze heel snel breekt!
Misschien eerst op laten warmen in een garage of met een fohn verwarmen zodat deze wat flexibiliteit krijgt.....
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Johnupgti2018!
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 25 dec 2023, 12:29

Re: Paravan passagierszijde up

Bericht door Johnupgti2018! » za 13 jan 2024, 17:29

Xanderv schreef:
za 13 jan 2024, 17:18
volgens mij moet je gewoon de rubberen strip weghalen en dan met beleid loswrikken, de bestuurderszijde zit vast met de ruitenwissers maar ik denk dat deze zo los moet komen.

Let nu wel op met deze kou, aangezien het mij nu is gebeurd, dat deze heel snel breekt!
Misschien eerst op laten warmen in een garage of met een fohn verwarmen zodat deze wat flexibiliteit krijgt.....
Of nog even wachten tot het weer wat warmer wordt. Er zitten geen schroeven oid in? Mvg John.

Johnupgti2018!
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 25 dec 2023, 12:29

Re: Paravan passagierszijde up

Bericht door Johnupgti2018! » zo 14 jan 2024, 14:50

Misschien meer mensen die weten hoe je dit demonteerd?

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Paravan passagierszijde up

Bericht door Xanderv » zo 14 jan 2024, 23:06

Deze zit niet vast, kun je gewoon loshalen met beleid dus.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie