UP trekt naar links

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » di 25 mar 2014, 12:14

Jstruijk schreef:Ik zat nog wat rond te neuzen op het forum en kwam deze post tegen. Ik moest er meteen aan denk dat mijn Up naar links trok op de snelweg toen ik naar huis reed na aankoop. Ik had de verkoper al aangesproken en hij wilde al laten uitlijnen. Ik heb de afspraak afgezegd omdat ik in diezelfde week er geen last meer van had.
Hmm, eens contact opnemen met de dealer of er wellicht softwareupdates beschikbaar zijn. Ik hoop iig dat ze dat willen doen, aangezien mijn auto een import is en net geen fabrieksgarantie meer heeft.

Er is niet echt een softwareupdate. Ze lezen de computer uit en die kan evt een foutmelding geven. Mijn gegevens zijn naar PON ? gestuurd en die ? heeft opdracht gegeven tot uitwisseling van de controle unit die te maken heeft met de sturing.
Dit gaat morgen gebeuren en zal mij benieuwen of het inderdaad weg blijft. Dus gewoon weer ff proberen door stuur geheel naar rechts te draaien en contact af.
Hij stuurt overigens sinds vorige week weer normaal, maar dat schijnt te kunnen.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Jstruijk
Forum newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 16 mar 2014, 20:43

Re: UP trekt naar links

Bericht door Jstruijk » di 25 mar 2014, 12:50

Ik heb mijn auto zelf uitgelezen en daar stond niets geks in. Denk dat ik toch even de werkplaats van de dealer bel en anders even afwacht.

El-up
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 20 mar 2014, 14:54

Re: UP trekt naar links

Bericht door El-up » di 25 mar 2014, 16:38

Hallo,

Ik had dit probleem ook. Opeens scherp naar rechts trekken. `s avonds was het weer normaal. 2 dagen later weer hetzelfde. Naar de dealer geweest en die hebben een uitdraai gemaakt voor PON. Dag later belden ze dat het aan de besturings unit lag. Deze is direct vervangen en sindsdien geen problemen meer.

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » di 25 mar 2014, 17:01

El-up schreef:Hallo,

Ik had dit probleem ook. Opeens scherp naar rechts trekken. `s avonds was het weer normaal. 2 dagen later weer hetzelfde. Naar de dealer geweest en die hebben een uitdraai gemaakt voor PON. Dag later belden ze dat het aan de besturings unit lag. Deze is direct vervangen en sindsdien geen problemen meer.

Kijk dat moeten we hebben. Probleem opgelost.
Ik ga het morgen zien als de controle/regelunit vervangen wordt/is. :pray:
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » wo 26 mar 2014, 16:44

Vandaag is de controle/regelunit vervangen. Bleek een hoop sloopwerk te zijn om erbij te kunnen.
Airbag eraf, stuur gedemonteerd, stuurkolom gedemonteerd. Zit dus helemaal bovenin de stuurkolom gemonteerd achter het dashboard.
Had dit niet op een gemakkelijke plaats gemonteerd kunnen worden zoals dat kastje onder de bestuurdersstoel.
Maar goed ze stuurt (weer) nog recht en wacht af wat de toekomst zal brengen. :D
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Jeroen-Up
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 20:31
Locatie: Zutphen

Re: UP trekt naar links

Bericht door Jeroen-Up » di 01 jul 2014, 15:00

Ik kan mijzelf ook toevoegen aan dit draadje. Maandag een week geleden na een ochtendje stop-and-go boodschapjes links en rechts, voelde ik na stop 3 ineens wat neiging van de Up naar links te willen. Dit leek met de snelheid te groeien. Bij 40 begon je het te merken en bij 80 hoefde je het stuur al niet meer los te laten op je lag subiet in de berm. VW garage in Zutphen gebeld en meteen langs gereden. Mijn Up is gekocht in Nov. 2013 en is volgens mij vers van de pers. Garage was bekend met het probleem bij een 1ste lichting Up's, dus ze konden gericht kijken. Na kort onderzoek was conclusie dat ik de laatste patch/update reeds heb, dus dat was het niet. Ze stelden voor uit te lijnen, maar dan was ik hem even een dag kwijt. Moest de beide volgende dagen de 2x op en neer de A1 van Oost naar West, dus donderdag pas een mogelijkheid. Bij wegrijden garage was het probleem wel weg.
Donderdag neergezet en mede gedeeld dat het probleem er niet meer was. Ik geloof dat ze uiteindelijk niet hebben uitgelijnd, maar ze zullen nog wel wat gesleuteld hebben denk ik. Conclusie einde van de dag dat ze de resultaten als 'technisch probleem' hebben doorgestuurd. Neem aan naar VW NL? Vrijdagmiddag belden ze terug dat het stuurbekrachtiging gedeelte (wat geen idee) mochten vervangen onder garantie. Dit werd na het weekend op maandag. 's Morgens gebracht en ze mochten van mij meteen wel de 15.000 beurt doen (stond op 14.400). Dag later was hij klaar.

Nu een bijkomend voordeel, ik vond de Up altijd wel erg soepel met zijn stuurbekrachtiging. Ik bedoel zelfs op hoge snelheden een erg licht stuurtje. Twijfelde even aan mijzelf, maar de Up stuurt nu echt strakker / zwaarder. begrijp me niet verkeerd, nog steeds duidelijk stuurbekrachtiging, maar naarmate de snelheid oploopt wordt het stugger. Ik vind dit een super verbetering! ben er erg blij mee. Nu weer fijn sturen en hopelijk komt het 'probleem' niet terug. En anders zal het gewoon weer garantie zijn. :clap:

En voor mijn eerste ervaring met Autohaas Zutphen zeer aangename ervaring. Goeie service en goed geholpen!

marcomoon
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 04 okt 2012, 13:48

Re: UP trekt naar links

Bericht door marcomoon » ma 29 sep 2014, 14:08

Onze Up is ook meerdere keren naar de dealer (Pon) terug geweest omdat deze naar rechts of links trok.
De laatste keer hebben we even moeten wachten omdat de nieuwe update er nog niet was. Dit afgewacht, uiteindelijk konden we een afspraak maken, en hierna zou het niet meer voorkomen zeiden ze bij de dealer.

Afgelopen donderdag rij ik met me 2 kinderen in de auto op de snelweg en hij begint heel erg naar links te trekken, richting de vangrail. Dit was zelfs erger als voorheen. Bij de eerst volgende afrit eraf, motor uitgezet en opnieuw gestart want dit hielp nog wel eens in het verleden, alleen helaas nu niet. Toen me man gebeld omdat ik niet verder zo wou gaan rijden, echt te gevaarlijk!! Ik was op dat moment ook echt laaiend, je denkt een nieuwe auto te kopen omdat je dan geen gezeur hebt, en dat het ook vooral veilig zou moeten zijn en dit niet het geval is. Heb de volgende ochtend een klacht ingediend via de site en heb gebeld met Pon dat ik zeer ontevreden bent op de manier waarop een mankement wordt verholpen.

Vandaag gaan ze de regelunit vervangen, dit zou het probleem zijn volgens de dealer.. of ik er vertrouwen in moet hebben weet ik niet, want de vorige keer zou het probleem ook opgelost zijn.
:(

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » ma 29 sep 2014, 16:11

marcomoon schreef:Onze Up is ook meerdere keren naar de dealer (Pon) terug geweest omdat deze naar rechts of links trok.
De laatste keer hebben we even moeten wachten omdat de nieuwe update er nog niet was. Dit afgewacht, uiteindelijk konden we een afspraak maken, en hierna zou het niet meer voorkomen zeiden ze bij de dealer.

Afgelopen donderdag rij ik met me 2 kinderen in de auto op de snelweg en hij begint heel erg naar links te trekken, richting de vangrail. Dit was zelfs erger als voorheen. Bij de eerst volgende afrit eraf, motor uitgezet en opnieuw gestart want dit hielp nog wel eens in het verleden, alleen helaas nu niet. Toen me man gebeld omdat ik niet verder zo wou gaan rijden, echt te gevaarlijk!! Ik was op dat moment ook echt laaiend, je denkt een nieuwe auto te kopen omdat je dan geen gezeur hebt, en dat het ook vooral veilig zou moeten zijn en dit niet het geval is. Heb de volgende ochtend een klacht ingediend via de site en heb gebeld met Pon dat ik zeer ontevreden bent op de manier waarop een mankement wordt verholpen.

Vandaag gaan ze de regelunit vervangen, dit zou het probleem zijn volgens de dealer.. of ik er vertrouwen in moet hebben weet ik niet, want de vorige keer zou het probleem ook opgelost zijn.
:(

Bij mij is meteen de regelunit vervangen en sinds dien geen problemen meer. Let er wel op dat als ik de auto parkeer ik het stuur recht zet.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

marcomoon
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 04 okt 2012, 13:48

Re: UP trekt naar links

Bericht door marcomoon » wo 01 okt 2014, 12:28

Dat hebben ze mij ook geadviseerd om de wielen recht te zetten. Hopelijk is het probleem nu volledig verholpen. Ze zijn me uit coulance ok nog tegemoet gekomen met de grote onderhoudsbeurt. Hier kreeg in een flinke korting op, dus heb die gelijk laten doen. Dat vond ik zelf wel heel netjes van de dealer.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: UP trekt naar links

Bericht door Ron UP » do 30 okt 2014, 20:16

Ron UP schreef:Nou......deze Up heeft t dus ook weer....
Inmiddels 5 maanden oud en 5700 km. Kwam spontaan tijdens t rijden, up stond vlak daarvoor gewoon vlak geparkeerd met de wielen recht vooruit, en verdween ook weer spontaan na 10 minuutjes autorijden.
Mn vorige Up begon ook zo rond de 5000 km dacht ik.
Na de update had ik geen last meer toen.
Gisteren ff heen geweest en de nieuwe software laten laden. Hoop dat t goed gegaan is want deze monteur was er niet helemaal 100% zeker van of t goed gegaan was. Deed nl alles via een beschrijving van Pon. Was niet helemaal duidelijk op papier gezet.

Gewoon ff afwachten maar.
Even reageren op mezelf :D
Nu inmiddels met precies 20000 km, 3 dagen geleden WEER trekken, nu hevig naar rechts :o
Gelijk de dealer gebeld en uitgelegd dat het weer zo zomaar spontaan gekomen was, precies een jaar geleden dus, na de UPdate. Vreemd toch, dat het al die tijd goed gegaan is??

Affijn, ik mag mn auto weer brengen en ze zullen hoogstwaarschijnlijk de regelunit vervangen, zei de aftersalesmanager.

Hoe is de ervaringen van jullie na het vervangen vd regelunit? Geen last meer?
Zit dat ding achter je stuur onder je dashboard??? Wat een rare plek zeg......
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » do 30 okt 2014, 20:24

Ron UP schreef:
Ron UP schreef:Nou......deze Up heeft t dus ook weer....
Inmiddels 5 maanden oud en 5700 km. Kwam spontaan tijdens t rijden, up stond vlak daarvoor gewoon vlak geparkeerd met de wielen recht vooruit, en verdween ook weer spontaan na 10 minuutjes autorijden.
Mn vorige Up begon ook zo rond de 5000 km dacht ik.
Na de update had ik geen last meer toen.
Gisteren ff heen geweest en de nieuwe software laten laden. Hoop dat t goed gegaan is want deze monteur was er niet helemaal 100% zeker van of t goed gegaan was. Deed nl alles via een beschrijving van Pon. Was niet helemaal duidelijk op papier gezet.

Gewoon ff afwachten maar.
Even reageren op mezelf :D
Nu inmiddels met precies 20000 km, 3 dagen geleden WEER trekken, nu hevig naar rechts :o
Gelijk de dealer gebeld en uitgelegd dat het weer zo zomaar spontaan gekomen was, precies een jaar geleden dus, na de UPdate. Vreemd toch, dat het al die tijd goed gegaan is??

Affijn, ik mag mn auto weer brengen en ze zullen hoogstwaarschijnlijk de regelunit vervangen, zei de aftersalesmanager.

Hoe is de ervaringen van jullie na het vervangen vd regelunit? Geen last meer?
Zit dat ding achter je stuur onder je dashboard??? Wat een rare plek zeg......
Ja zelfs het stuur moet eraf, unit zit helemaal bovenin achter de stuurkolom.
Nadat mijn regelunit was vervangen begin dit jaar geen problemen meer gehad. Ik let er wel op dat als ik de auto parkeer het stuur recht staat voor het geval dat.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » di 04 nov 2014, 15:46

Ron UP schreef:
Ron UP schreef:Nou......deze Up heeft t dus ook weer....
Inmiddels 5 maanden oud en 5700 km. Kwam spontaan tijdens t rijden, up stond vlak daarvoor gewoon vlak geparkeerd met de wielen recht vooruit, en verdween ook weer spontaan na 10 minuutjes autorijden.
Mn vorige Up begon ook zo rond de 5000 km dacht ik.
Na de update had ik geen last meer toen.
Gisteren ff heen geweest en de nieuwe software laten laden. Hoop dat t goed gegaan is want deze monteur was er niet helemaal 100% zeker van of t goed gegaan was. Deed nl alles via een beschrijving van Pon. Was niet helemaal duidelijk op papier gezet.

Gewoon ff afwachten maar.
Even reageren op mezelf :D
Nu inmiddels met precies 20000 km, 3 dagen geleden WEER trekken, nu hevig naar rechts :o
Gelijk de dealer gebeld en uitgelegd dat het weer zo zomaar spontaan gekomen was, precies een jaar geleden dus, na de UPdate. Vreemd toch, dat het al die tijd goed gegaan is??

Affijn, ik mag mn auto weer brengen en ze zullen hoogstwaarschijnlijk de regelunit vervangen, zei de aftersalesmanager.

Hoe is de ervaringen van jullie na het vervangen vd regelunit? Geen last meer?
Zit dat ding achter je stuur onder je dashboard??? Wat een rare plek zeg......
En .... hoe is het vandaag afgelopen, trekt hij niet meer naar rechts?
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: UP trekt naar links

Bericht door Ron UP » di 04 nov 2014, 16:48

Gister gebracht, gecontroleerd op de 2 updates, die waren prima in orde.
Overleg met PON gehad want als je het dan nog hebt, dan kom je in aanmerking voor de regelunitvervangkng.
Vandaag is de nieuwe regelunit geplaatst.
Inderdaad moest t stuur eraf, de stuurkappen, het gedeelte onder het dasboard en middenconsole
Is idd een ander type geworden, type P :D :D

Up reed gewoon goed daarna, en ik heb er nu alle vertrouwen in :dance:

Bedankt Martin Schilder in Heemskerk.
Ook was mn Uppie ff lekker gewassen daar :clap:

Gewoon een stel top gasten daaro :dance: :dance:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » di 04 nov 2014, 17:43

Ron UP schreef:Gister gebracht, gecontroleerd op de 2 updates, die waren prima in orde.
Overleg met PON gehad want als je het dan nog hebt, dan kom je in aanmerking voor de regelunitvervangkng.
Vandaag is de nieuwe regelunit geplaatst.
Inderdaad moest t stuur eraf, de stuurkappen, het gedeelte onder het dasboard en middenconsole
Is idd een ander type geworden, type P :D :D

Up reed gewoon goed daarna, en ik heb er nu alle vertrouwen in :dance:

Bedankt Martin Schilder in Heemskerk.
Ook was mn Uppie ff lekker gewassen daar :clap:

Gewoon een stel top gasten daaro :dance: :dance:
ja was er toevallig vanmiddag even vanwege het fenomeen bandenspaningsensoren welke verplicht zijn per 1 november op nieuwe auto's en het artikel in de Telegraaf van vandaag en de winterbanden. Geen probleem voor mijn UP! Kan men niet verplichten.
Ze hebben al 1 UP! met een probleem aan de Tyre Leak indicator, deze blijft signaal afgeven en er is nog geen update beschikbaar.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: UP trekt naar links

Bericht door Ron UP » di 04 nov 2014, 18:32

Aha! Heb je niet gezien daar. :lol:
Leuke gasten zijn t hè?!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: UP trekt naar links

Bericht door JoVe » di 04 nov 2014, 22:33

Ron UP schreef:Aha! Heb je niet gezien daar. :lol:
Leuke gasten zijn t hè?!

Ja best wel, ik was er even na drie uur.
De mijne heeft vorige week zijn 1e jaarbeurt gehad 8845 km. Had ook aangegeven dat als je licht aan remde het voelbaar was in je rempedaal. Net of er een slinger in je voorwiel zat. Dus kromme wielnaaf of schijf. Was wel minimaal en ze konden hier nog niets aan doen. Bij volgende beurt weer kijken of het erger is geworden. Men gaf wel aan dat dit niet onder de garantie gaat vallen.
Nou dat zullen we dus nog wel even zien.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: UP trekt naar links

Bericht door Ron UP » wo 05 nov 2014, 05:03

Net misgelopen want ik was er 14.45 :D :D
Mss een kromme schijf dus...zijn er al meerdere hier die daar last van hebben gehad.
Ik zelf gelukkig nog niet :lol:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: UP trekt naar links

Bericht door TwitNour » ma 20 apr 2015, 20:27

Vandaag trok mijn Up toen ik in de stad reed ineens hevig naar links. Ik hield het tegen en even later was het weer normaal. Echter was m'n stuur niet meer 'recht' dus gelijk doorgereden naar de dealer. Volgende week een afspraak. De monteur vertelde dat het bekend is, maar alleen op de snelweg... Oke dan?

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: UP trekt naar links

Bericht door Frank1020 » di 21 apr 2015, 00:55

Sinds kort heb ik hier soms ook last van. Een bocht van een afslag kan de Up zonder zelf te sturen prima doorgaan. Lijkt me niet helemaal juist :p Over twee weken ook naar de dealer...

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: UP trekt naar links

Bericht door Jos Bosch » di 21 apr 2015, 09:57

TwitNour schreef:Vandaag trok mijn Up toen ik in de stad reed ineens hevig naar links. Ik hield het tegen en even later was het weer normaal. Echter was m'n stuur niet meer 'recht' dus gelijk doorgereden naar de dealer. Volgende week een afspraak. De monteur vertelde dat het bekend is, maar alleen op de snelweg... Oke dan?
Gelukkig alleen op de snelweg :shock: :shock: :shock:

Daar ga je gelukkig ook niet zo hard :doh:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Plaats reactie