In Nederland zijn er maar 9 beschikbaar. Wat is jouw favoriet?
Volkswagen onthult tien films over de nieuwe up!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Volkswagen onthult tien films over de nieuwe up!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Volkswagen onthuld tien films over de nieuwe up!
Onthuld moet onthult zijn
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik dacht: maak ik dit topic voor een bak koffie of na een bak koffie. Ik ga nu dus eerst koffie zetten.TwitNour schreef:Onthuld moet onthult zijn
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Met koffie is alles bijna altijd beter. Bijna altijd.Petrolhead Tom schreef:Ik dacht: maak ik dit topic voor een bak koffie of na een bak koffie. Ik ga nu dus eerst koffie zetten.TwitNour schreef:Onthuld moet onthult zijn
Re: Volkswagen onthult tien films over de nieuwe up!
leuke filmpjes alleen jammer dat alleen de basis versie met 3 deuren leverbaar is en niet de 90 pk turbo versie .
Bij de oosterburen in Duitsland wel een samen kunnen stellen alleen PON wil er niet aan
Bij de oosterburen in Duitsland wel een samen kunnen stellen alleen PON wil er niet aan
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set