Wegmisbruikers
Wegmisbruikers
Kwam toevallig een filmpje tegen van een UP! Vind het zelf wel meevallen wat rijgedrag betreft....................UP! rijders die ik ken zijn allemaal erg vriendelijk en echte autoliefhebbers.
http://www.youtube.com/watch?v=Uv7sS5BnhqQ
http://www.youtube.com/watch?v=Uv7sS5BnhqQ
UP! HIGH 60PK
Re: Wegmisbruikers
Dit gebeurt toch dagelijks op elke snelweg. Als je hier al filmpjes van moet maken dan ben je nog wel ff bezig
Al een keer eerder voorbij zien komen. Netjes... Nee, asociaal mwah, wat oppermii zegt dan heb ik geen opslag genoeg om al die filmpjes kwijt te kunnen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Nou, ik vind het behoorlijk asociaal. Hij heeft op de rechterbaan meer dan genoeg ruimte. En door het remmen en ertussensmijten zie je dat de filmende auto ook meteen in de remmen moet. Ik ga niet zeggen dat de wereld vergaat, maar het gehele plaatje is gewoon asociaal. Met richtingaanwijzer kan je er in ieder geval nog op voorbereiden en ruimte geven. Nee, ik denk dat hier mogelijk al wat aan vooraf is gegaan, want dit is 3x knudde.
Maar ach wat ik wekelijks zie op de weg, ik trek het me zo min mogelijk aan
Maar ach wat ik wekelijks zie op de weg, ik trek het me zo min mogelijk aan
Aan de naam van de filmer te zien zou het een Koos Spee kunnen zijn. Wat een redelijk kansloos profiel op youtube is dit, allemaal van die bijna fout filmpjes. N
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat kansloze muziekje er ook onder! Hahahahahaha
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- RutgerPruis
- Forum newbie
Laatst gewijzigd door RutgerPruis op za 28 feb 2015, 19:04, 3 keer totaal gewijzigd.
VW Move UP 1.0 75 pk
Hele bekende omgeving Kom zelf uit Zwolle.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
- RutgerPruis
- Forum newbie
Er staan heel wat filmpjes op vanuit Zwolle.Ruben schreef:Hele bekende omgeving Kom zelf uit Zwolle.
VW Move UP 1.0 75 pk
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik hadjet filmpje al eens gezien op YouTube maar vind het zelf niet zo zeer asociaal. Wel had die persoon z'n knipperlicht wel mogen gebruiken want de schoonheidsprijs verdient het zeker niet. Maar ik vind het wel erg overdreven hoe de uploader erover spreekt. Waarom uploadt hij of zij dit uberhaupt?
Ik vind het ook nog al meevallen. Zolang je niet weet waarom de up dit deed weet je niet alles en dus niks.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)