Meldingen flitspaal

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
yoyoman
Forum newbie
Contacteer:

Meldingen flitspaal

Bericht door yoyoman » za 15 mar 2014, 10:54

Weet iemand of het mogelijk is het geluidje te veranderen wat je krijgt als je een flitser nadert ??
Ik heb de flitsplekken via navigon/garmin geactiveerd + de allernieuwste kaarten maar ik zou graag iets anders horen dan u nadert een gevaarlijke plek of zo.
Kan dit?? op mijn TT had ik altijd een bel of een sirene bij een flitspaal hoe dit bij de navigon moet is mij *(nog) niet duidelijk.

HeHo
Vagling liefhebber

Re: Meldingen flitspaal

Bericht door HeHo » za 15 mar 2014, 14:00

yoyoman schreef:Weet iemand of het mogelijk is het geluidje te veranderen wat je krijgt als je een flitser nadert ??
Ik heb de flitsplekken via navigon/garmin geactiveerd + de allernieuwste kaarten maar ik zou graag iets anders horen dan u nadert een gevaarlijke plek of zo.
Kan dit?? op mijn TT had ik altijd een bel of een sirene bij een flitspaal hoe dit bij de navigon moet is mij *(nog) niet duidelijk.
Hoe heb jij die meldingen werkend gekregen. Bij mij wil het nog niet lukken.

enie-up
Vagling liefhebber

Bericht door enie-up » za 15 mar 2014, 14:03

Ben ik ook in geinteresseerd
De geluiden heb al gevonden ;)
http://checkpoint.oabsoftware.nl
download en dan onder dutch sound files 8-)

yoyoman
Forum newbie
Contacteer:

Bericht door yoyoman » za 15 mar 2014, 22:47

Ik was met de bon die ik bij aflevering gehad heb naar de navigon site gegaan de software gedownload kon voor niets de kaarten updaten en voor €14,95 de flitspalen er op.
Als dat er op staat navigatie systeempje opnieuw opstarten en bij navigatie naar de opties gaan dan kan je de flitspalen aanzetten bij de poi s

Plaats reactie