Het is zo ver: om zeilspullen te vervoeren heb ik dakdragers nodig (zeilen, giek, mast etc - sommige onderdelen zo lang als de Up! zelf). Ik kan ze hierboven bestellen in de gesponsorde webshop, maar zijn er ook andere mogelijkheden / merken waar jullie ervaring mee hebben?
M.
Dakdragers - VW? Thule? of ...?
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
- Berichten: 479
- Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
- Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn
Dakdragers - VW? Thule? of ...?
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Re: Dakdragers - VW? Thule? of ...?
Heb je uiteindelijk nog iets geschikts aangeschaft?
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
- Berichten: 479
- Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
- Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn
Re: Dakdragers - VW? Thule? of ...?
Thule. Via AutoHaas in Apeldoorn. Voor dit:

M.
Edit: vergat te melden dat Thule precies 2x zo duur is als de dragers van BMW. VWs 'eigen merk' is nog duurder... Zoals iemand hier al schreef: 'Pon zit er tussen...'

M.
Edit: vergat te melden dat Thule precies 2x zo duur is als de dragers van BMW. VWs 'eigen merk' is nog duurder... Zoals iemand hier al schreef: 'Pon zit er tussen...'
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.