het pid is weg en een ruit kapot en lakschade aan de deur
flikkers!
![Afbeelding](https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/923109_449059188501808_106127046_n.jpg)
![Afbeelding](https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/554233_449059211835139_1023469645_n.jpg)
Je kan de PID beveiligen met een pin code en deze word alleen gevraagd als je de PID zonder auto aan zet.Up&Go schreef:Schrale troost maar volgens mij kunnen ze niks met die PID. Alleen ik zelf heb zo ongeveer mijn hele adressenboek erin staan en dat zou balen zijn als zoiets op straat raakt. Klote blijft het sowieso al was het maar de rompslomp die je nu hebt. Sterkte!
Omdat z'n dashboard kastje open staat ga ik ervan uit dat hij daar in zat. Iedere Up had opengebroken kunnen worden.Citigo schreef:Maar waarom laat je PID in de Up zitten. Dat is toch vragen om problemen?
Juist daardoor wisten ze dat er een pid aanwezig moest zijn. Het is 30 seconden werk om dat ding los te koppelen en het plaatje erop te leggen. Ik doe dat in ieder geval wel altijd. het steuntje berg ik dan op in het handschoenvakje.Bhuddymahn schreef:Je gaat trouwens toch niet iedere keer die stengel loshalen? Lijkt me helemaal niets.
Balen zeg, ratten!Up&Go schreef:Een dief weet niet of zijn buit bruikbaar is en maakt hem ook niet uit. Het gaat om het jatten en er dan geld mee maken, meer niet. Overigens is de PID gekoppeld aan de auto en dus onbruikbaar in een andere Up! tenzij je als "nieuwe" eigenaar de moeite neemt de zaak te resetten maar zelfs dan zal de software het apparaat niet herkennen hebben ze me verteld. Veilig idee op zich maar daar is GuidoUp nu niet mee geholpen ..... zo blijkt.
Ook als die niet in het kastje ligt, zal een dief al vlug denken dat die daar toch wel te vinden zal zijn. Om die narigheid te voorkomen, zet ik altijd mijn kastje open, zodat van buitenaf al te zien is dat daar geen kostbaarheden in liggen. Natuurlijk is dat ook geen 100% garantie, maar het zal wel iets schelen.GuidoUp schreef:Mijn pid lag in het kastje.. Inderdaad