Ik ben dus deels gelukkige up eigenaar, ik had wel niet in eens alles verteld omdat de dingen die ik vertel er niet altijd waren.
Maar sinds kort blijft het aanwezig.
Hier een rijtje met punten waar m'n uppie last van heeft.
1. Rechter voor wiel bonkt bij het opgaan van een oprit, zo ook op een onverharde weg.
2. M'n dashboard resoneert mee met het rijden bij het gedeelte van de radio/verwarming.
3. mijn linker deur die trilt heel erg mee op een onverharde weg en als je hem dicht gooit lijkt het net alsof je raam eruit slaat. Dit heb ik al vergeleken met andere ups en met de rechter deur die hadden het niet.
4. rechts achter bonkt er dus ook iets mee maar dit is er dus altijd bij oneffeheden in de weg, of een klinker weg noem het maar op. Net alsof er iets verdraait ofzo.
5. Er hangt een draad voor de speaker van de rechter achter speaker die dus heel vervelend heel hard mee trilt met de muziek.
6. Het bekende dat m'n stoel kraakt net alsof er een veer niet goed zit.
7. Stuur trekt vaak naar links (bekend probleem)
Ik heb een afspraak gemaakt donderdag bij de dealer, want dit is niet de degelijkheid die je van een ''echte'' duitse auto mag verwachten denk ik toch? Aangezien de leen auto muis stil was en deze uit elk hoekje en gaatje piept en kraakt ben ik dus bang voor een maandag morgen product.
Begrijp me niet verkeerd, de auto rijd het geweldig! Boven verwachtingen en ziet er ook nog eens heel stoer en leuk uit!
Maar ik wil dit gewoon opgelost hebben..
Zijn er mensen die dit ook herkenen? En mensen die al weten waar dit allemaal vandaan komt, zodat ik misschien deze informatie kan gebruiken bij de dealer. Want als ze met mij een proefrit maken doen ze net alsof hun neus bloed of ze verzinnen een mooi verhaaltje er van.
Alvast bedankt.
Up met wat fouten.
Re: Up met wat fouten.
Oh mijn radio van me up heeft een nieuwe functie gekregen. Uitzichzelf het volume veranderen tot maximaal volume. Radio blijft ook weer even uit.
Ik kan geen van de problemen herkennen. Ik zou dit bij je dealer neerleggen.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Ik zet hem morgen neer bij de dealer, hij zou eerst gaan voor de uitlijning omdat m'n stuur scheef stond nadat ik me banden had laten wisselen bij hun. Ik heb nu dus al 3 dagen last dat hij naar links trekt en vrijdag breng ik mijn oma terug naar Den Haag vanuit Dronten en ik vind het irritant/gevaarlijk als ik met een links trekkende auto op pad ga. Ik heb een lijst voor mijn dealer gemaakt met opmerkingen.