Ik heb een aantal grote problemen gehad met mijn up,
hij is van ocktober 2012.
Na 500 kilometer rammelde de voorkant als een oude auto ( is verholpen door dealer)
1000 km gelopen begon de auto uit zichzelf te sturen!? op de snelweg met ca 125 kmph, de vangrail heb ik nipt gemist!
daarna begon hij telkens dit te doen, ook deed de auto zoeken over de weg. het stuur sloeg ook regelmatig vast.
na een aantal keer naar de dealer is de auto 2 weken naar pon geweest, en probleem verholpen.
hij liep een keer op 2 cilinders, toen is hij hiervoor afgesleept en hebben ze de injecktor vervangen.
1 week later precies hetzelfde op de snelweg. toen ben ik weer afgesleept en toen bleek er iets met een stekkertje te zijn..
1 week later, lekte mijn aansluitingen van mijn injecktors, hier hebben ze een nieuwe rail voor gezet en alles weer hersteld,
2 weken later, knapt er een brandstofleiding,, dit is een hogedruk leiding waardoor er een grote straal benzine over de weg stroomde, daarna ben ik weer afgesleept. (explosiegevaar dus)
1 week later, reed ik net de snelweg op en toen klapte er een koelwaterslang.... weer afegesleept. (dit was levensgevaarlijk want, het was zeer druk langs de snelweg)
3 dagen later breekt het binnenwerk van mijn rechtermistlamp af?!
dit zijn de ergste dingen... andere kleine dingen die ik nog heb (zoals ramen die rammelen als ze een beetje open staan, versnellings bak rammelt hevig!)
de up heeft nu 7800 km gereden. en ik denk ongeveer 15 keer in de garage geweest te zijn
heeft iemant dit ook??
Koelslangen, brandstof leidingen, injecktors ect,
Koelslangen, brandstof leidingen, injecktors ect,
Vw black up,
- Up-Jury
- Donateur member
Re: Koelslangen, brandstof leidingen, injecktors ect,
nee, maar waarom eis je geen nieuwe up ?
Dat lijkt me een goede suggestie want kan dit niet meer normaal vinden.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
dit lijkt wel of jij een afdankertje van van vw nederland hebt gekregen of een die op maandag morgen is gemaakt
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ja, ik had hem allang ingeruild en een nieuwe geëist! Is toch niet normaal dit, jij hebt wel echt pech met je UP!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Duidelijk een maandag morgen model...
Bizar hoeveel er mis kan gaan
Bizar hoeveel er mis kan gaan
Wel vreemd hoor, mijn up! heeft nul problemen, ik ben er helemaal happy mee.
Bij welke dealer zit je trouwens?
Bij welke dealer zit je trouwens?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen