Rare vlekken in hemelbekleding

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Ron UP
Forum eindbaas

Rare vlekken in hemelbekleding

Bericht door Ron UP » di 11 dec 2012, 15:09

Vanmiddag geconstateerd boven de bestuurdersdeur. Is een geel/bruine kleur wat lijkt op vocht doorslag ofzo....
Ik heb de hemel ietsjes naar beneden getrokken om te kijken of het nat was daaronder maar was gewoon keurig droog.
Raar hoor, ik denk dat t misschien iets te maken kan hebben met de vochtproblemen van de Up?
Bijlagen
IMAG0918.jpg
IMAG0918.jpg (89.18 KiB) 972 keer bekeken
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Psycho_Mantis
Vagling liefhebber

Re: Rare vlekken in hemelbekleding

Bericht door Psycho_Mantis » di 11 dec 2012, 15:25

Zo dat is niet een klein vlekje zegmaar...

Dit kan door vocht komen denk ik, (of je hebt je neus eraan afgesmeerd :P)
Maar jou up heeft geen dakraam toch?
Bij mijn up zit er wel vocht ook langs de bovenkant van het raam, maar heb nog geen plekken zoals dit.

Zowiso, ga naar de dealer. Deze vocht problemen gaan nog best serieus worden nu.

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » di 11 dec 2012, 16:29

Na het intikken van mn bericht ben ik gelijk Hup in de Up gesprongen :D
Bij de dealer aangekomen, gemeld dat ik OOK vochtproblemen met de Up heb. Is al bekend ja, al meerdere klachten gehad.
Op mijn vraag of bij mijn Up ook de gaatjes geboord moeten worden in de dorpel, was hij duidelijk: hoeft niet, is alleen bij een bepaalde serie geweest waar ze de afwateringsgaatjes simpelweg dicht gesmeerd zouden hebben met tectyl. Bij de onze dus niet na check van het kenteken.
Wel gemeld dat er altijd wel vocht op het voorraam staat en dat de airco toch wel een tijdje nodig heeft om te ontwasemen. Ook verteld dat afgelopen zaterdag aan de binnenkant net zoveel ijs zat dan aan de buitenkant :x
In combinatie met de vochtplek in de hemel wilden ze m toch wel onderzoeken, ja duh....
Dus volgende week dinsdag gaat ie ff daggie heen, ben benieuwd !!
Bijlagen
IMAG0907.jpg
IMAG0907.jpg (74.81 KiB) 950 keer bekeken
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 11 dec 2012, 17:44

Zal ik dit topic op sloot doen? Gaan we hier verder: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=1209
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Gesloten