Hallo mede uppers,
Vandaag toch naar de VW dealer gegaan en bij een toch al redelijk complete High Up! het Dynamic pakket "triangle" er bij besteld ( kon nog net, ondanks dat de productie naar voren is gekomen van week 51 naar week 49 ).
Wij vonden de 15" Spoke" velgen best mooi, maar het schoonmaken hiervan is een ramp, bij de "Triangle" velg is dat wat makkelijker.
En daarbij komt nu ook de prettige bijkomstigheid van getinte ramen.
Tsja.......nu wachten tot de eerste week jan. 2013 en dat duurt heeeeeeeeeel lang !!!!!!
We konden het weer niet laten.
Re: We konden het weer niet laten.
Goeie keus! Die Triangles blijven mooi! En de extra getinte ramen zijn ook fraai, zeker met de dark silver buitenkleur! ![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Goh, jou reactie geeft mij in iedergeval een prettig gevoel omdat de dealer mij geen voorbeeld in deze uitvoering kon laten zien.
Onlangs zag ik een dergelijke combinatie nog rijden, stond erg goed. Sterkte met wachten... ![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Goed bezig. Al maken dit soort beslissingen het wachten nog moeilijker.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Het zou toch eigenlijk zo moeten zijn dat de VW dealer een UP! gratis ter beschikking stelt voor mensen die niet kunnen wachten ! (lol)
is een goede keus.
Mooi combi ook kleur is echt super.(wacht ook nog op mijn darksilver up!
duurt lang dat w8ten)
Mooi combi ook kleur is echt super.(wacht ook nog op mijn darksilver up!
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon/cry.gif)
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L