Kilometer standen
Re: Kilometer standen
Ja, 70.000 km vind ik ook petje af met die 14 inch wielen. Hoop wel, dat mij dat ook lukt natuurlijk.
Sowieso 70.000 km per jaar in een up! dan zou ik me aan bepaalde dingen behoorlijk gaan ergeren denk ik.
Dan ook
welke dingen? CC werkt goed, airco ook. radio lijkt me zeer acceptabel. KommopUpsilon schreef:Sowieso 70.000 km per jaar in een up! dan zou ik me aan bepaalde dingen behoorlijk gaan ergeren denk ik.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Hier laatst de 10k gepasseerd. Nu op ongeveer 10.600
vooral het gebrek aan vermogen (vooral bij AC aan) en de afwerking van de move up!RobertJ schreef:welke dingen? CC werkt goed, airco ook. radio lijkt me zeer acceptabel. KommopUpsilon schreef:Sowieso 70.000 km per jaar in een up! dan zou ik me aan bepaalde dingen behoorlijk gaan ergeren denk ik.
heb geen CC al mis ik dat in deze auto niet. soms is de koffer net wat te klein
voor de rest wel een fijne wagen.
Tja, zo een lederen stuurwieltje voelt idd wel wat beter aan en de cc kan je natuurlijk laten inbouwen. En het vermogen... tja... het houdt je op veilige snelheid
met de tijd dat ik bij warm weer niet fatsoenlijk de snelweg op kan komen als ik de AC aan heb dan kan je wel spreken van te weinig vermogen.
Volgende auto wordt absoluut weer eentje met een turbo.
Volgende auto wordt absoluut weer eentje met een turbo.
Zo erg? Ik weet ook wel dan een fiesta 1.0 met 125 pk lekker aan het gas hangt(familie), maar van de airco merk ik nauwelijks wat?
Ja bij gebruik airco merk ik duidelijk vermogensverlies, met name bij echt warm weer en airco standje drie en als ik echt vermogen nodig heb als ik op de oprit van de snelweg rij.RobertJ schreef:Zo erg? Ik weet ook wel dan een fiesta 1.0 met 125 pk lekker aan het gas hangt(familie), maar van de airco merk ik nauwelijks wat?
Maar dat lijkt me niet meer dan logisch bij een 60pk blokkie. Ook op dit forum lees ik die ervaringen wel.