Jeroen Spits schreef:
Auto wat bijgesneden.
Of deze met het forumlogo?
Eerst maar zien of er nog leden zijn met een ander idee, geen haast. Ik bedoel wie betaald het allemaal? hoe zeker van afname stickers? etc.......
Het forum logo kan helaas niet omdat de stikker uit 1 uni kleur moet zijn. Het zou wel kunnen maar de prijs is dan wel hoog, en het heeft weinig tot geen toegevoegde waarde. maar die andere die je hebt gemaakt is erg leuk! Mijn stem heb je.
Een klein puntje misschien maar de achter bumper lijkt korter dan de voorbumper. Ik denk dat je de lijn van het achteraam iets langer zou kunnen maken en dat de achter bumper dan meer omlaag komt. Je kunt ook de achterbumper langer maken maar ik ben bang dat die dan te groot gaat worden.
Maar zo als die nu is zou ik hem wel willen hebben! mooi werk.
Misschien kunnen we even een poll maken welke stikker en dan kijken wie er een stikker willen door een lijstje te maken net als in het meeting topic.
Stel er zijn 20mensen dan kun je dus ongeveer 25 bestellen stel dat kost 25 euro dan kun je ze verkopen voor 1 euro excl verzend kosten. Ook zou je ze mee kunnen nemen naar meetings. Is er iemand die zegt die taak wil ik wel op me nemen?