Ik kan me zeer goed jou frustratie voorstellen en ik denk dat je sterker stond als je al vanaf het begin, schriftelijk je klachten had kenbaar gemaakt, nu ben ik bang dat ze met allerlei tegenargumenten komen. Ikzelf heb echter enkel goede ervaring met Pon, morgen wordt nl. voor de derde keer mijn radio installatie vernieuwd naar de High Up! kwaliteit terwijl ik een Move Up! heb, enkel en alleen omdat een verkoper mij verkeerd ingelicht had. Echter mijn dealer (Auto Hoogenboom Rotterdam) is een 100% dochter van Pon.
Ik zou toch indien ik jou was, je bovengenoemde argumenten in een volgend gesprek kenbaar maken, want "niet geschoten is altijd mis"
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Indien zij vasthouden aan betalen, kun je nog een aantal opties op de nieuwe Up! bedingen. Vaak hebben dealers meer ruimte en mogelijkheden met opties.
Ook raad ik je aan om een definitieve oplossing wel even op papier te laten zetten, je weet maar nooit. Veel sucses en hopelijk een goede afloop, houd ons op de hoogte.