Bericht
door edwin blank » vr 16 okt 2015, 14:33
Hallo Gert,
Vrijwel ieder multinational heeft haar eigen schandalen meegemaakt. Kartelvormingen, schadelijke stoffen gebruikt in de productie, bewust constructiefouten achterhouden enz. De auto-industrie vormt hierop geen uitzondering. De politiek, onder druk van de groene maffia, blijft maar bezig om uitstootwaarden te verlagen zodat er steeds moet worden gerommeld door fabrikanten aangezien het grote publiek niet wil betalen voor deze groene hobby. Ik in het afgelopen jaar in Rusland en Azië. Wanneer we het over luchtvervuiling hebben lijkt het mij raadzaam dat iedereen daar eens gaat kijken. Het manipuleren van testen is al tientallen jaren aan de gang en wordt door iedere fabrikant op haar eigen manier ingevuld. VW is op dit moment de kop van jut, de anderen slapen een stuk minder rustig...
Bij het VW concern werken 6.00.000 werknemers, bij de toeleveranciers minstens een miljoen werknemers.
Ik erger mij in dit kader daadwerkelijk aan het gezwets in de media, claimfantasten en de reaguurders.
VW zou, wat mij betreft, best wat steviger van zich af mogen bijten.
Edwin
Audi A8 D3 en andere auto's