terugroep
terugroep
De eerste terugroep is en feit ! Vandaag een brief gehad van de dealer de up moet terug. De bekleding moet vervangen worden ! Het witte randje van de lederen bekleding schijnt los te komen.dus over 2 weken gaat de auto naar de dealer en wordt het vervangen
Re: terugroep
Dan zal deze optie nu ook wel duurder worden omdat ze een wijziging in het productieproces moeten doorvoeren...
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ehm... Ik moet mijn Up nog bestellen, ik wacht nog steeds op de meerprijs van de automaat. Maar het "lederen" interieur wil ik er wel in.Prohopper schreef:@šváb: Werkt deze site als je jouw kenteken invult? http://www.autorecall.nl/
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
geeft alleen aan dat de auto niet terug hoeft ! maar is ook alleen voor de 3 merken die er bij staan denk ik
dan kan mij uppie ook terug.
zal morgen eens informeren bij mijn dealer.
zal morgen eens informeren bij mijn dealer.
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb ook lederen bekleding zouden ze het gelijk meenemen in het nieuwe productieproces? misschien is dit wel een reden waarom de levertijd van mijn uppie heel lang duurt....
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd