Wat is dat toch dat bepaalde mensen hun mannelijkheid meten aan de afmeting van een auto? Rij je in een (te) grote auto dan heb je volgens velen wat te compenseren. Blijkbaar heeft die persoon achteraan gestaan bij het uitdelen van......en nu wil hij dat alsnog goed maken door in een dikke bak te gaan rijden.
Wie deze onzin ooit heeft verzonnen mag Joost weten, wat ik wel weet is dat het totaal nergens op slaat. Ik vind het altijd interessant om te weten waar dat beeld vandaan komt.
Nu kreeg ik laatst een opmerking over de aanschaf van mijn Up!.Kreeg je het volgende te horen "ohhh euhhh ga jij een Up! rijden? Nou ik vind het maar niets hoor. Dat is toch geen auto voor een man? Tsss, wat een koekblik.
Mijn eerste vraag is dan ook , heb jij al eens met een Up! gereden? Meestal gaat die persoon ineens heel macho praten en zegt dan : Euhh ben geen wijf.
Sorry, wist niet dat ik op je mannelijkheid heb getrapt. Was gewoon een vraag. Maar waarom zou een man niet in een Up! mogen en kunnen rijden? Moeten wij nu echt allemaal in een auto van formaat A4 gaan rijden om te bewijzen dat we heel erg mannelijk zijn?
Nu heb ik zelf niets met auto's groter dan een Audi A3/Golf/Leon. Ok ok, een uitzondering dan en dat is de nieuwe A5/S5Cabrio (staatsloterij
![Pray :pray:](./images/smilies/eusa/pray.gif)
Tegenwoordig rijden kleine auto's als de Up! erg volwassen. Nu kan ik een legio aan voordelen opnoemen om een kleine auto aan te schaffen maar die weten jullie zelf ook wel. En natuurlijk zijn er ook nadelen.
Maar goed, wat iemand ervan vind dat ik in een "kleine"auto rijdt zal me aan mijn a... oxideren.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Wat vinden jullie? Is de Up! mannelijk genoeg voor ons mannen?
Ik vind van wel.
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)