Ik ben mijn VW Up al veel kwijt geweest en ben er nu helemaal klaar mee. Ik heb gisteren ja gezegd tegen inruil bij Toyota voor de nieuwste Toyota Aygo X-Pure met alles erop en aan. Toyota heeft nu 1000 euro extra inruilpremie dus dat is vangen voor de Up. 7 inch touchscreen mooi verwerkt in het dashboard. Ik hoef nooit meer een Volkswagen. Diep teleurgesteld. Airco werd nooit koel genoeg in de auto en 2,5 jaar geklaagd en naar laten kijken. Volgens de dealer was hij koel genoeg. Vreemd want met warme temperaturen was het nog niet uit te houden in de Up. Pas nu een maand voor de garantie afloopt schijnt het ineens een kapotte sensor te zijn of zoiets wat vervangen is. Ja, nu doet hij het wel. Vandaag wordt het voorraam weer vervangen en dan dumpen dat ding.
Nog wat. Welke idioot heeft verzonnen dat je helemaal naar de andere kant moet hangen om je raam elektrisch open te maken? Aan stuurkant portier alleen knopje voor linkerraam. Als je dan in je gordel zit en iemand wilt je wat vragen schiet je gordel op slot als je even het andere raam moet openen
![Sad :(](./images/smilies/icon/sad.gif)