Woooooww dat wist ik niet eens! Haha, mijn excuses.Psycho_Mantis schreef:Dat is bij onze up ook zo hoorTwitNour schreef:Ik heb de site door de vertaalmachine gegooid en ik lees hier dat de Take-Up geen toerenteller heeft (?!) en een digitale brandstofmeter... Wat krijgen we nou?
De take-up heeft inderdaad alleen een klok in het midden en indicatie van de brandstof op het display.
zoek de verschillen met de Braziliaanse Up
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: zoek de verschillen met de Braziliaanse Up
Tja, wat had je anders verwacht van vw. Die kunnen de passat nog zonder airco leveren, maar miss is dat tegenwoordig anders.
Niet elke Take-up heeft een eenvoudige klokkenwinkel hoor
Als je een Eco-up hebt, in Take-up uitvoering, dan is ie ineens wel voorzien van een deluxe instrumentenpaneel.
Eco-Take-Up met dus een standaard (non-glim) dashboard, maar met deluxe tellers.
Take-up met kaal dash, en kale tellers
Als je een Eco-up hebt, in Take-up uitvoering, dan is ie ineens wel voorzien van een deluxe instrumentenpaneel.
Eco-Take-Up met dus een standaard (non-glim) dashboard, maar met deluxe tellers.
Take-up met kaal dash, en kale tellers
Eco-up! kilometervretertje
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Zo wat een verschil zeg! Nog nooit gezien dat de Take-Up zo'n dashboard had.
Een normale take up kan ook maar 180 zie ik nu hahahaha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
TwitNour schreef:Zo wat een verschil zeg! Nog nooit gezien dat de Take-Up zo'n dashboard had.
Instructieboekje niet bekeken? Toch een van de belangrijkste dingen om eens doorheen te wandelen als je net een nieuwe auto hebt gekocht..
Eco-up! kilometervretertje
Een instrucwat? Nooit van gehoordJohannus schreef:TwitNour schreef:Zo wat een verschil zeg! Nog nooit gezien dat de Take-Up zo'n dashboard had.
Instructieboekje niet bekeken? Toch een van de belangrijkste dingen om eens doorheen te wandelen als je net een nieuwe auto hebt gekocht..
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Dat heb ik vluchtig doorgelezen. Heb het gros van de informatie namelijk in een nette auto-tour van de dealer gehad. Daarnaast vind ik dat je het boekje er pas bij mag pakken als je ergens niet uit komt hahaRobertJ schreef:Een instrucwat? Nooit van gehoordJohannus schreef:TwitNour schreef:Zo wat een verschil zeg! Nog nooit gezien dat de Take-Up zo'n dashboard had.
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Instructieboekje niet bekeken? Toch een van de belangrijkste dingen om eens doorheen te wandelen als je net een nieuwe auto hebt gekocht..[/quote]
Een instrucwat? Nooit van gehoord [/quote]
Dat heb ik vluchtig doorgelezen. Heb het gros van de informatie namelijk in een nette auto-tour van de dealer gehad. Daarnaast vind ik dat je het boekje er pas bij mag pakken als je ergens niet uit komt haha[/quote]
Zelfde hier, nette rondleiding door de auto gekregen van de dealer.
Plus dat ik liever zelf dingen ontdek en de handleiding er pas bijpak als ik er niet uitkom.
Een instrucwat? Nooit van gehoord [/quote]
Dat heb ik vluchtig doorgelezen. Heb het gros van de informatie namelijk in een nette auto-tour van de dealer gehad. Daarnaast vind ik dat je het boekje er pas bij mag pakken als je ergens niet uit komt haha[/quote]
Zelfde hier, nette rondleiding door de auto gekregen van de dealer.
Plus dat ik liever zelf dingen ontdek en de handleiding er pas bijpak als ik er niet uitkom.
Ik heb mijn dealer een rondleiding in de auto gegeven
Eerst doen, dan lezen
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Beste advies! HahaRon UP schreef:Eerst doen, dan lezen