Poll: Welke uitvoering Mii?
Re: Poll: Welke uitvoering Mii?
Wij hebben de @Mii, deze uitvoering staat niet in het lijstje.
Kan je deze nog toevoegen?
Gr. Ray
Kan je deze nog toevoegen?
Gr. Ray
Ik heb dan de style sport automaat.
Vond gewoon het zwarte interiuer delen mooier dan bij de chique.
Hoewel ik dat stuur van de chique wel heel gaaf vind in wit.
Dus mischien spuit ik mijn delen van mijn interiuer wel wit.
Maar vond de sport met de 15 inch wielen wel heel gaaf.dat ik gelijk maar een set winterbanden heb genomen ook in dat set.
Vond gewoon het zwarte interiuer delen mooier dan bij de chique.
Hoewel ik dat stuur van de chique wel heel gaaf vind in wit.
Dus mischien spuit ik mijn delen van mijn interiuer wel wit.
Maar vond de sport met de 15 inch wielen wel heel gaaf.dat ik gelijk maar een set winterbanden heb genomen ook in dat set.
Entry, Ons ben zuunig.
Ik las op autoweek dat in de praktijk de hele kale uitvoeringen niet eens leverbaar zijn!
Ik las op autoweek dat in de praktijk de hele kale uitvoeringen niet eens leverbaar zijn!
Volkswagen up! 100% compact, 100% Volkswagen!
eh.....
de Chill Out!
maar die kan je dus niet kiezen.
de Chill Out!
maar die kan je dus niet kiezen.
Ook hier chill out....als is dat de style chic met opties
Wij hebben ook gekozen voor de style sport omdat hij samen met andere type's in de showroom stond en toch de meeste optie's had.
We hebben nu al een witte style sport en over 14 dagen komt er een rode style sport bij met als extra optie stoelverwarming zal wel leuk staan 2 mii's voor de deur
We hebben nu al een witte style sport en over 14 dagen komt er een rode style sport bij met als extra optie stoelverwarming zal wel leuk staan 2 mii's voor de deur
Chill out
MiiTo..
MiiTo..
Het enige echte bewijs voor het bestaan van intelligent buitenaards leven is... dat ze met ons nog geen contact opgenomen hebben..
De Mii Sport Dynamic.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
De sport zou mijn voorkeur hebben, daarop kan je stoelverwarming aanvinken en heb je wel fraaie velgjes af fabriek. Uiteraard is leer stuurtje, pook enzo ook wel fijn
Sent from my XT897
Sent from my XT897
Neem dan de Sport Dynamic: dan betaal je minder en krijg je er airco en stoelverwarming "gratis" bijRobertJ schreef:De sport zou mijn voorkeur hebben, daarop kan je stoelverwarming aanvinken en heb je wel fraaie velgjes af fabriek. Uiteraard is leer stuurtje, pook enzo ook wel fijn
Sent from my XT897
Gr. Renco
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Idd, dat hebben wij gedaan, auto zelf 11,300 (standaard alle paketten op de drive pack na)MiiRens schreef:Neem dan de Sport Dynamic: dan betaal je minder en krijg je er airco en stoelverwarming "gratis" bijRobertJ schreef:De sport zou mijn voorkeur hebben, daarop kan je stoelverwarming aanvinken en heb je wel fraaie velgjes af fabriek. Uiteraard is leer stuurtje, pook enzo ook wel fijn
Sent from my XT897
Sport Dynamic. Met Drive & SPS.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
De dynamic sport 5-deurs uitvoering, met drive parket..
Besteld op 25 februari, zou in mei verwacht worden, vandaag gehoord dat hij deze week in productie gaat, en dus eerder zal aankomen bij de dealer. Om pressies te zijn, week 15, dus nog 2 weken wachten
Besteld op 25 februari, zou in mei verwacht worden, vandaag gehoord dat hij deze week in productie gaat, en dus eerder zal aankomen bij de dealer. Om pressies te zijn, week 15, dus nog 2 weken wachten
Seat MII, Dynamic Sport 2014
De sport dynamic, omdat deze stoelverwarming en donkere ramen heeft. Had graag cc gehad maar dat kon niet. Het betreft een voorraad auto met flinke korting.
Ben trouwens uiterst vriendelijk geholpen door de seat dealer Amsterdam.
Hier ook een Sport Dynamic. Zonder glazen dakje en leren stoelen maar verder volgens mij met alle standaard te verkrijgen luxe.
Seat Mii Sport Dynamic Midnight Blue 60pk
CC kun je achteraf nog wel in laten bouwen. Bij www.vagtechniek.nl kunnen ze dat wel voor je doen.sportmii schreef:De sport dynamic, omdat deze stoelverwarming en donkere ramen heeft. Had graag cc gehad maar dat kon niet. Het betreft een voorraad auto met flinke korting.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik zou een auto tegenwoordig niet meer om een accessoire meer of minder laten staan. Bijna alles is achteraf in te bouwen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
CC handeltje is evt. ook te koop bij VWwinkel.nl heb je nog wel een kabelboompje nodig.
ohja en even actieveren dmv vagcom natuurlijk.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Vast nog wel op meer plekken maar daar krijg je niet de service en gezelligheid van de mannen van Vagtechniek!Nicoup! schreef:CC handeltje is evt. ook te koop bij VWwinkel.nl heb je nog wel een kabelboompje nodig.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Petrolhead Tom schreef:Vast nog wel op meer plekken maar daar krijg je niet de service en gezelligheid van de mannen van Vagtechniek!Nicoup! schreef:CC handeltje is evt. ook te koop bij VWwinkel.nl heb je nog wel een kabelboompje nodig.
Mee eens, en vooral voor de gemiddelde mensen die er zelf niet heel handig mee zijn.
Bij de dealer vragen ze echt veel meer dan vagtechniek! top deal dus.