Jstruijk schreef:Ik zat nog wat rond te neuzen op het forum en kwam deze post tegen. Ik moest er meteen aan denk dat mijn Up naar links trok op de snelweg toen ik naar huis reed na aankoop. Ik had de verkoper al aangesproken en hij wilde al laten uitlijnen. Ik heb de afspraak afgezegd omdat ik in diezelfde week er geen last meer van had.
Hmm, eens contact opnemen met de dealer of er wellicht softwareupdates beschikbaar zijn. Ik hoop iig dat ze dat willen doen, aangezien mijn auto een import is en net geen fabrieksgarantie meer heeft.
Er is niet echt een softwareupdate. Ze lezen de computer uit en die kan evt een foutmelding geven. Mijn gegevens zijn naar PON ? gestuurd en die ? heeft opdracht gegeven tot uitwisseling van de controle unit die te maken heeft met de sturing.
Dit gaat morgen gebeuren en zal mij benieuwen of het inderdaad weg blijft. Dus gewoon weer ff proberen door stuur geheel naar rechts te draaien en contact af.
Hij stuurt overigens sinds vorige week weer normaal, maar dat schijnt te kunnen.