Is het mogelijk mijn Maps and More standaard in de radiofunctie te laten opstarten? Daar zet ik m nu na elke start van m'n Up! handmatig op. Beetje onhandig.
Er zit nu totaal geen logica in. De ene keer start ie op met navigatie en de andere keer met het keuzemenu met de 4 icoontjes.
Iemand een idee??
Thx alvast.
Maps and More
Maps and More
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Re: Maps and More
Bij mij start hij altijd met de radio en de 4 iconen. Ben niet anders gewend.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- yoyoman
- Forum newbie
- Contacteer:
Iemand enig idee hoe je de stem van de navigatie wat luider krijgt ?? of dat hij de radio of andere geluidsbron wat meer dempt bij aanwijzingen ?? Ik kan het *(nog) niet vinden.
Als de navi praat kun je aan de volumeknop draaien. Dan regelt hij een ander volume dan voor de muziek/radio.yoyoman schreef:Iemand enig idee hoe je de stem van de navigatie wat luider krijgt ?? of dat hij de radio of andere geluidsbron wat meer dempt bij aanwijzingen ?? Ik kan het *(nog) niet vinden.
Het dempen moet automatisch gaan, maar werkt soms niet, ik moet nog uitvinden welke parameter hieraan schuldig is.
Sent from my XT897