De eerste 3500 km

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Uppercut
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 16:45

De eerste 3500 km

Bericht door Uppercut » zo 26 jan 2014, 17:18

Zo, even een eerste samenvatting van de eerste 3500 km met mijn Up-Groove 4 deurs 60 pk.
Ik heb deze auto zakelijk aangeschaft ivm de investeringsaftrek / MIA etc. Ik rijdt voor mijn werk ( schildersbedrijf ) een vrij nieuwe VW Caddy met 170 pk DSG, en de nodige opties ( die 170 pk is gewoon voor de leuk icm een DSG ).
Hoe dan ook, ik heb deze Up sinds oktober 2013, en moet zeggen dat hij mij meer dan goed bevalt. Voor dit bedrag € 11.00 ex. BTW moet je wel de eisen van een Golf oid laten varen. Maar verder rijdt hij voor mij geweldig, tenminste als je hem hoog in de toeren rijdt. Het verbruik krijg ik niet onder de 1:17, en dat vindt ik best. De airco staat altijd aan. Heb soms meer het idee dat ik in een skelter rijdt, als ik hem de bocht om leg, lekker haaks :) .
Tja minpunten, laat ik zeggen dat inderdaad een lichtje in de bagageruimte had gemogen, maar een led zoeklamp met een magneet in het handvat doet wonderen, tevens vindt ik de ramen snel beslaan, ondanks dat de airco aan staat. Maar lekker inparkeren in de stad etc, gaat echt lekker, tevens vindt ik de zitpositie helemaal goed. Kijk als ik de Autoweek praatjes lees, is het merendeel azijnzeiker, die alles wat met VAG te maken heeft neersabelt. Ik ben blij met mijn UP, en tevens is een netto bijtelling van € 68 netto per maand ook erg lekker.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: De eerste 3500 km

Bericht door Tom Westendorp » zo 26 jan 2014, 18:36

Leuke review! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: De eerste 3500 km

Bericht door Pop Up! » zo 26 jan 2014, 21:22

Petrolhead Tom schreef:Leuke review! :D
Precies! En lekker duidelijk... :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Plaats reactie