Bericht
door BarMove(d)Up » ma 21 jan 2013, 14:33
Uit mijn onderschrift kunnen jullie opmaken wat ik heb besteld.
Ik ga van privé hybride naar privé up. De weinige kilometers die ik rijd wil ik zo verantwoord mogelijk rijden en voor een leuk bedrag.
Ik kocht de hybride met het idee dat dit goedkoop bleef (geen wegenbelasting) en minder miliebelastend is dan andere grote auto's (ik reed in die tijd ook nog wat meer dan nu vandaar een wat grotere auto).
Helaas onze regering heeft besloten om weer te gaan belasten, voor hybride dan wel gecorrigeerd, maar dat weegt niet op tegen de KM die ik nu maak.
Ander nadeel bij steeds minder KM en ook kouder wordend weer, doet de batterij toch niet wat ik er van verwacht (ik snap je twijfel @FritsW).
Er is al eens een nieuw battery-pakket ingegaan en ik kan mij niet aan de gedachte onttrekken dat dit toch niet echt heel duurzaam is. Productie en verwerking battery-pak kost vast meer CO2-produktie dan ik bespaar met rijden.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.