Ik had mijn vriendin haar auto al voorgesteld in een ander topic, maar toch wil ik er een volledig topic aan wijden. Ze rijdt nu al een week in haar Citigo en heeft er erg veel plezier van. Zeker met de huidige brandstofprijzen!
Geen heule bijzondere Citigo, maar wat hem leuk maakt zijn de donker getinte ramen en het feit dat hij stoelverwarming heeft. Stond niet in de advertentie of op de foto, dus was voor ons een aangename verrassing. Wat ons dan weer negatief opviel was de muffe geur die uit de airco kwam.
Gister heb ik een airco verfrisser erin geklapt en een nieuw interieurfilter, de Citigo ruikt nu naar mandarijn van binnen.
Vanmorgen de facelift Citigo radio opgehaald bij een sloperij in de buurt en samen met de facelift kilometerteller bij Bonny afgeleverd.
Dit oogt gelijk een stuk frisser/moderner dan de groene tellers die er nu inzitten. Daar hoort ook BCM wissel bij, dit ga ik aanstaande woensdag doen bij iichel van hier op het forum.
We blijven dingen verfrissen, namelijk facelift achterlichten. Bij het facelift type heeft het rode gedeelte een kersenrode gloed:
Dit allemaal al een week na aanschaf.
Klein projectje, Citigo
Klein projectje, Citigo
2013 Škoda Citigo 1.0 MPI -> facelift upgrades
1990 Volkswagen Golf 3.2
1990 Volkswagen Golf 3.2
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Re: Klein projectje, Citigo
Strakke auto met leuke updates in het vooruitzicht! Ga ik zeker volgen!
EX: '17 UP! TSI
BCM, kilometerteller en radio van het facelift model laten plaatsen vandaag:
1990 Volkswagen Golf 3.2
1990 Volkswagen Golf 3.2
Lekker bezig Erik zonder E
Ex: 2012 Black Up! 1.0 MPI full option 'iichel OEM+'. Huidig: Polo 6R 'iichel OEM+', Passat B8.
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Ziet er strak uit zeg!
Hij smeekt wel om een Monte Carlo stuurtje met stuurwiel bediening
EX: '17 UP! TSI
Hahaha, yes sir that's me!
Voor het mooie wel, maar ik denk dat ze al dol gelukkig is met een lederen stuur. Die knoppen kunnen er altijd nog in gezet worden. VAG is net LEGO.OnlyWay=Up! schreef: ↑do 17 nov 2022, 20:57Ziet er strak uit zeg!
Thanks!! Jij hebt geluk dat je een Up! hebt, die facelift tellers zijn wat royaler te krijgen op onderdelenwebsites.
1990 Volkswagen Golf 3.2
1990 Volkswagen Golf 3.2
Donkere/facelift achterlichten gemonteerd, plug-and-play:
1990 Volkswagen Golf 3.2
1990 Volkswagen Golf 3.2