Hij is er de Up gti

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Hij is er de Up gti

Bericht door damianw26 » di 15 sep 2020, 00:25

7UP schreef:
ma 14 sep 2020, 10:31
Hallo forummers,
De UP gti bevalt heel goed, rijd lekker strak en is super zuinig.
Verbaas me iedere x weer hoe hard je ermee door een bocht kan, de auto bevalt me dus goed.
Maar nu speel ik met de gedachte om wat anders te nemen, heb laatst proef gereden in de Fiesta ST3 de 1.5 200 pk en wat rijdt dat ding strak reageert zo scherp op een stuurbeweging en op het gas, niet normaal.
Ben alleen geschrokken van de prijs nieuw met alle opties € 37500, speel nu met de gedacht om er 1 uit duitsland te halen dan staat hij 1 jaar oud met max 20dkm voor ongeveer € 26000 voor de deur, scheelt nogal.
Ook kijk ik nog naar de Polo gti moet nog een proefritje gaan maken hierin.
Zoek wel ff door op het gemakje.

groet jan
Als je je het kan veroorloven, DOEN! De fiesta st mk8 is de leukste hot hatch die er maar te koop is. En tov de up gti de veel en veel betere rijders auto. Neem er wel een met performance pack zodat je ook het sper differentieel hebt, maakt hem helemaal af :mrgreen: Polo gti is vooral erg comfortabel, zou mijn laatste keuze zijn in het hot hatch b segment.

Leuke review van autocar
https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/fiesta-st
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

7UP
Forum newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:56

Re: Hij is er de Up gti

Bericht door 7UP » di 15 sep 2020, 11:49

@ Emiel, ze zijn er wel maar meestal niet met de opties die ik wil en de kleur is ook belangrijk.
En de up bevalt wel vindt alleen de stoelen wat minder, en je wil wel eens wat anders, het is ook niet voor volgende week ik kijk de komende maanden wel rond.

7UP
Forum newbie
Berichten: 86
Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:56

Re: Hij is er de Up gti

Bericht door 7UP » di 15 sep 2020, 12:07

@ Damian,
Ik heb ook wel voorkeur voor de fiesta en idd performance pack moet er op zitten.
review heb ik gelijk even gelezen en is wel positief.

Plaats reactie