Sindskort eigenaar van een 2 jaar "oude" move Up, stond circa 30.000km op de teller, dus als nieuw! Ben er heel erg blij mee, rijdt heerlijk en voelt zeer volwassen aan. Ook zit hier het maps & more pakket op.
Update: Nu met nieuwe Piaa 4000K Extreme White Plus en Canbus LED Dagrijverlichting
Witte Move Up!
- Justin1992
- Forum newbie
Witte Move Up!
Laatst gewijzigd door Justin1992 op zo 28 dec 2014, 15:51, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Witte Move Up!
Ziet er goed uit! Welkom op het forum, dat je hier veel inspiratie en tips mag opdoen!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
leuke wagen
Veel (rij)plezier. Als je van 1992 bent mag je niet mopperen met deze auto onder je kont.
De belangrijkste optie, M&M, heb je in elk geval al.
De belangrijkste optie, M&M, heb je in elk geval al.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Had jij niet een zwartePR010 schreef:Ik ben van 95 [WHITE SMILING FACE]️
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Justin1992
- Forum newbie
Dankjewel allemaal! Hoop dat ik veel plezier op het forum mag beleven. De Up is zeker een mooie, betrouwbare en goedkope wagen om in te rijden! Je merkt gewoon dat het een kleine Volkswagen is. Degelijk, mooi afgewerkt en rijdt fantastisch. Zeker geen gevoel dat je klein rijdt. Wil er binnenkort nog een setje lichtmetaal opleggen, ik denk de OZ Superturismo's 16" matzwart. Staat mooi bij wit. Verder heb ik nog een korte antenne gemonteerd, Canbus LED dagrijverlichting en Piaa 4000K Extreme White verlichting. Binnenkort, als alles compleet is en het weer lekker weer wordt, zal ik wat nieuwe foto's toevoegen