Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Loiariu
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 14 aug 2017, 05:52

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Loiariu » ma 14 aug 2017, 07:40

ben martijn en nieuw
goldenslot

perik1951
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 30 mar 2018, 20:25

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door perik1951 » vr 30 mar 2018, 21:22

Hai, ik ben Erik en nieuw op dit forum.....Over een weekje kan ik m'n Seat Mii Sport Connect 1.0 ophalen en hoop veel te leren op dit forum. Foto's volgen.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Tom Westendorp » za 31 mar 2018, 10:26

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Autheo » do 30 aug 2018, 21:26

Petrolhead Tom schreef:
di 27 mei 2014, 16:32
Ik weet ook wel dat niemand de forum regels uit zijn hoofd leert en dat niemand zin heeft om dat te doen dus daarom hier een ultra korte intro gids.

1. We stellen het op prijs als je je even voorstelt.
2. Plaats niet klakkeloos een nieuw topic, maar gebruik eerst even de zoekfunctie om te zien of er al op het forum een topic over bestaat
3. Wil je een foto uploaden dan kan dat door onder een bericht op "plaats reactie" te klikken en je directe foto link tussen de "Img" tags te zetten die na het klikken op de "Img" knop verschijnt of door onderaan de pagina te klikken op "bijlage toevoegen" de foto op je pc aan te klikken en rechtstreek te uploaden naar het forum.
4. Youtube filmpjes kun je in een bericht plaatsen door de uitgebreide kale link tussen de youtube tags te zetten. Hetzelfde als het plaatsen van een foto. Vergeet niet om de S uit https te halen.
5. Dit is een leuk forum en dat willen we graag zo houden. Let dus een beetje op het taalgebruik en hou het netjes.
6. PB's kunnen verstuurd worden na vijf forumbijdrages.
7. Maak veel plezier!
8. Let even op met het posten in verkooptopics. viewtopic.php?f=18&t=3867
9. Het openen en posten in verkooptopics en te koop gevraagd topics kan na vijf forumbijdragen.
En hier nog de volgende:
10. Foto's die vóór juni 2018 geplaatst zijn, worden helaas niet meer weergegeven door een update van de forum-software.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Tom Westendorp » vr 31 aug 2018, 09:42

Check! Toegevoegd.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Amell3a
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 feb 2019, 17:33

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Amell3a » zo 17 mar 2019, 16:40

Heb het introductie verhaaltje net gelezen, staat alleen niet bij waar je je kan voorstellen. Ik heb geen verstand van forums. Ik ben hier terechtgekomen omdat mijn zwarte High Up! uit 2012 zo’n slechte achteruitrijverlichting heeft. Daar hebben er meer last van. Gek dat de dealer je dan afscheept. Ik heb vaak van die probleempjes waar zij niks van af weten. Hier zit duidelijk meer kennis.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Tom Westendorp » ma 18 mar 2019, 08:54

Dag Amell3a je kunt een topic aanmaken in het "even voorstellen" gedeelte van de site en daar aangeven wie je bent en wat eventueel je problemen met je auto zijn. Om direct een antwoord op je vraag te geven: de achteruitrijverlichting op mijn vorige up! was ook niet denderend en daarom heb ik toen led lampen gemonteerd in plaats van de standaard halogeen lampjes. Dit gaf een stuk meer licht dan daarvoor en was een goedkope oplossing.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Miietje
Forum newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 15:45

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Miietje » do 14 nov 2019, 16:21

is het mogelijk een eerder geplaatst bericht te wijzigen.?
Mii sport connect april 2015

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2794
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door damianw26 » do 14 nov 2019, 16:56

Helaas niet meer na langer dan 5 minuten, net als dat topic titels aanpassen nu niet mogelijk is.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Donm
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 01 jan 2020, 12:46

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Donm » wo 01 jan 2020, 23:23

Hallo allemaal,
Ik ben Don en we gaan aankomende zaterdag een UP High up white edition 2012 ophalen voor mijn vrouw.
Ben al aan het rond kijken op de forum wat er zoal speelt onder de UP’s.
Je wordt altijd wel wat wijzer in de forum als je vragen heb of dingen wil opzoeken.
Groetjes Don

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Tom Westendorp » wo 19 feb 2020, 09:12

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Pascalmosterd
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 13 jun 2020, 15:44

Beste allemaal

Bericht door Pascalmosterd » za 13 jun 2020, 16:06

Allereerst hoop ik dat het bericht op de juiste plaats is gekomen.
Ik ben pascal en ben echt een autogek.
Ik las veel op dit forum en ben er nog enthousiaster van geworden.
Vorig jaar kocht ik een citigo van 2016 en daar begon ook mijn hobby!.
Half jaar gereden tot ik mijn huidige citigo tegen kwam!, deze was mooier en luxer en jaar jonger en pas 15000 km. En door het lezen van dit forum naar vagtechniek gegaan voor de obd instellingen en de 60 pk naar 75 pk verhoogd. Toch maar even pas bij een up tsi wezen kijken want wil nu ook graag 135 pk van vagtechniek, helaas was de auto niet zo als ik hoopte, paar dagen later de auto gevonden!
Wilde komen kijken maar er kwam al iemand en jaaaaa verkocht voor mijn neus.
Maar ik weet het nu zeker ik wil een dikke up tsi!!!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Tom Westendorp » za 13 jun 2020, 16:37

Welkom! Heel begrijpelijk! Heerlijke auto's! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Alexander050
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 21 jan 2022, 12:53

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Alexander050 » vr 21 jan 2022, 13:32

Potverdikkie ik probeerde iets te posten in de te koop gevraagd sectie maar het lukte me niet een knop te vinden om iets te posten???
Uiteindelijk gevonden dat ik blijkbaar eerst 5 bijdragen moet posten voordat ik gebruik kan maken van te koop aangeboden/gevraagd!!
:roll: :?
Misschien een idee om dit even te vermelden zodra iemand zich aanmeldt als lid.
Scheelt behoorlijk wat frustratie;-)

Renocamp
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 06 jun 2022, 08:39

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Renocamp » ma 06 jun 2022, 08:54

Wil graag een vraag stellen lukt niet kan niks openen….

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Autheo » ma 06 jun 2022, 09:02

Renocamp schreef:
ma 06 jun 2022, 08:54
Wil graag een vraag stellen lukt niet kan niks openen….
Heb je de inleiding van dit topic gelezen? Misschien vind je daar de oplossing. Misschien punt 6 of 9? Zie hieronder:
Tom Westendorp schreef:
di 27 mei 2014, 16:32
Ik weet ook wel dat niemand de forum regels uit zijn hoofd leert en dat niemand zin heeft om dat te doen dus daarom hier een ultra korte intro gids.

1. We stellen het op prijs als je je even voorstelt.
2. Plaats niet klakkeloos een nieuw topic, maar gebruik eerst even de zoekfunctie om te zien of er al op het forum een topic over bestaat
3. Wil je een foto uploaden dan kan dat door onder een bericht op "plaats reactie" te klikken en je directe foto link tussen de "Img" tags te zetten die na het klikken op de "Img" knop verschijnt of door onderaan de pagina te klikken op "bijlage toevoegen" de foto op je pc aan te klikken en rechtstreek te uploaden naar het forum.
4. Youtube filmpjes kun je in een bericht plaatsen door de uitgebreide kale link tussen de youtube tags te zetten. Hetzelfde als het plaatsen van een foto. Vergeet niet om de S uit https te halen.
5. Dit is een leuk forum en dat willen we graag zo houden. Let dus een beetje op het taalgebruik en hou het netjes.
6. PB's kunnen verstuurd worden na vijf forumbijdrages.
7. Maak veel plezier!
8. Let even op met het posten in verkooptopics. viewtopic.php?f=18&t=3867
9. Het openen en posten in verkooptopics en te koop gevraagd topics kan na vijf forumbijdragen.
10. Foto's die vóór juni 2018 geplaatst zijn, worden helaas niet meer weergegeven door een update van de forum-software. Aan een aparte gallerij
wordt momenteel gewerkt.

Frank_up_tsi
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 08 jun 2020, 19:12

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Frank_up_tsi » zo 23 apr 2023, 20:51

Hallo, ik kan niet reageren op advertenties hier?

mvg

Noppie
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 28 feb 2024, 10:50

Re: Help ik ben nieuw! Snelstartgids! 1 minuut!

Bericht door Noppie » do 29 feb 2024, 17:54

Hoi, ik ben Norbert en rij sinds twee weken een witte e-Up! met panoramadak. De auto komt uit Duitsland, bouwjaar 2018. Tot nu toe best tevreden maar door het koude weer valt de actieradius ene beetje tegen.

Plaats reactie