Black up! GunSpeed
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Re: Black up! GunSpeed
Jaja, hij staat eindelijk bij de dealer!!!
Hier al een eerste pic in transport modus...
Spannend!!!
Hier al een eerste pic in transport modus...
Spannend!!!
up! Black BMT 75pk 3d
nog ff geduld dus
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Nog even maar het zal heel waarschijnlijk niet meer voor dit weekend zijn..TV_UP! schreef:nog ff geduld dus
up! Black BMT 75pk 3d
lekker hoor, en je nieuwe ondersel laat je die bij de dealer monteren?
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Bij de bestelling van de Up! had ik bij de dealer een zeer goede prijs voor de verlaging onderhandeld maar de KW leverancier maakte mijn een nog betere offerte zodat ik de wagen nu bij hem laat lager leggen. Denk ook dat dit beter is omdat zij deze kits regelmatig plaatsten en weten waarop ze moeten letten bij zo'n schroefkit. Ben echt benieuwd wat het gaat wordenToine schreef:lekker hoor, en je nieuwe ondersel laat je die bij de dealer monteren?
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik denk dat het contrast niet groter kan zijn tussen de transportblokken en de KW schroefset. LOL!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Hahaha, die transportmodus geeft wel een heel apart plaatje... zou zomaar een Cross-Up! kunnen zijn
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar lijkt het haast op ja!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
En hoe laag laat je hem zetten? zodat de wielen mooi aansluiten bij de wielkasten?
Gaat er wel dik uitzien! dat is zeker, sterkte nog met de laatste dagen....
Gaat er wel dik uitzien! dat is zeker, sterkte nog met de laatste dagen....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ja, zo ongeveer... er mag voor mij een beetje "lucht" tussen zitten , zo net ietsjes boven de band. Zullen we moeten bekijken tijdens de montage.Toine schreef:En hoe laag laat je hem zetten? zodat de wielen mooi aansluiten bij de wielkasten?
Zal wel wat werk aan zijn, heb net de instructies even doorgenomen en er moet wel wat gedemonteerd worden voor dat je de bovenkant van de schokdempers kunt losmaken. Rugleuning van de achterbank, achterste bekledingspanelen waar de hoedenplank op steunt, de bekleding waar de achterspeakers inzitten... en dat is alleen al maar om de achterste schokdempers te plaatsen... niet simpel!!
Gewoon andere veren plaatsen is wel een stuk gemakkelijker (achteraan dan toch)
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Zo, aanstaande dinsdag ga ik hem ophalen!!!
Gisteren even langs geweest om de nodige papierhandel af te werken, alles is in orde alleen wordt het kenteken pas na het weekend geleverd. Daarna maar eens een kijkje gaan nemen in de werkplaats en daar stond ie dan helemaal opgepoetst samen met nog 2 andere Upjes, een witte vierdeurs Move Up en een White Up. Deze twee worden vandaag afgeleverd (lucky b*st*rds!! haha).
NOg even...
Gisteren even langs geweest om de nodige papierhandel af te werken, alles is in orde alleen wordt het kenteken pas na het weekend geleverd. Daarna maar eens een kijkje gaan nemen in de werkplaats en daar stond ie dan helemaal opgepoetst samen met nog 2 andere Upjes, een witte vierdeurs Move Up en een White Up. Deze twee worden vandaag afgeleverd (lucky b*st*rds!! haha).
NOg even...
up! Black BMT 75pk 3d
En? Heb je al foto's?
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ja hoor, vers van de pers...
Grtz
Gunter
Grtz
Gunter
Laatst gewijzigd door GunSpeed op di 02 okt 2012, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
En eentje van het ondertussen welkbekende interieur...
Vind de bekleding super!!!
Vind de bekleding super!!!
Laatst gewijzigd door GunSpeed op di 02 okt 2012, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Eerste rij-indrukken...
Dit is echt een prettige wagen om mee onderweg te zijn... ben zeer tevreden dat ik uiteindelijk voor de Up! gekozen heb!
Dit is echt een prettige wagen om mee onderweg te zijn... ben zeer tevreden dat ik uiteindelijk voor de Up! gekozen heb!
up! Black BMT 75pk 3d
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Mooie Black Up, hoor. Bekleding van de Black/White Up is inderdaad prachtig. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien met de schroefset eronder.
Geen aanloopproblemen bij de stuurkogels zonder spacers?
Geen aanloopproblemen bij de stuurkogels zonder spacers?