![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
benieuwd wat er nog meer aangepast wordt
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
bossiean schreef:mooi resultaat![]()
benieuwd wat er nog meer aangepast wordt
Xanderv schreef:Hey is het verbruik ook omhoog gegaan met die velgen er onder??
Als je voor verbruik gekozen hebt en je vind de standaard stalen velgen/doppen niet mooi, zou je kunnen overwegen om lichtmetalen velgen in de standaard maat aan te schaffen, dit heeft nl. 3 voordelen:Xanderv schreef:Aha bedankt. Ik ben nog enorm aan het twijfelen of ik wel andere velgen wil. Ik heb deze auto puur voor het verbruik gekocht. Nou is 2 km op de liter niet schrikbarend maar toch nog steeds een twijfel waard
Nou moet ik wel zeggen zodra je boven de 110km/u gaat rijden duikt mijn verbruik ook al snel naar de 1 op 20, dus als je stukken 140 rijd dan is 1 op 18/19 ook weer niet raar haha.
Nou moet ik toch nog even sparen voor velgen dus hou ik het forum nog wel even in de gaten naar andere mensen die andere velgen hebben.
In idee geval bedankt
Petrolhead Tom schreef:Dikke wielen staan goed maar ik kies altijd voor smallere banden met een hogere wang. Ze zijn comfortabeler en bieden minder grip. Ik heb liever een auto die wat minder grip heeft en een levendig rijgedrag dan een auto die veel te veel grip heeft voor het vermogen. Wieldoppen gaat me dan weer een stap te ver.
Er zijn meer rechtsgestuurde exemplaren in Nederland.Ajavas schreef:Oh Tom, van de week stond bij ons om de hoek dezelfde Honda als jij hebt, ik kon het toch niet laten om even naar binnen te gluren om te kijken waar het stuur zat...maar het zat aan de rechter kant.