Tja wat moet ik schrijven? in 2022 nieuwe remschijven op laten zetten omdat ze bij het remmen erg schokte (bekend drieling probleem).
Apk dit jaar goedgekeurd en voor de rest een grote beurt laten uitvoeren paar weken terug, complimenten terug dat de auto in nette technische staat is.
Nieuwe ldr erin gezet met canbus ondersteuning omdat mijn vorige continue sneuvelde en voor de rest is het dat wel zo een beetje, erg saai zo te lezen .
Ps: wil graag wel originele vag ruitenwissers bemachtigen, is dat mogelijk zo ja waar?
Ut Seat Miitje
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Ut Seat Miitje
https://shop.ahw-shop.de/aero-scheibenw ... 002?c=3388Langero schreef: ↑wo 12 apr 2023, 08:34Tja wat moet ik schrijven? in 2022 nieuwe remschijven op laten zetten omdat ze bij het remmen erg schokte (bekend drieling probleem).
Apk dit jaar goedgekeurd en voor de rest een grote beurt laten uitvoeren paar weken terug, complimenten terug dat de auto in nette technische staat is.
Nieuwe ldr erin gezet met canbus ondersteuning omdat mijn vorige continue sneuvelde en voor de rest is het dat wel zo een beetje, erg saai zo te lezen .
Ps: wil graag wel originele vag ruitenwissers bemachtigen, is dat mogelijk zo ja waar?
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Dank voor je bericht, zijn wel een stuk duurder dan de Bosch ruitenwissers. Dacht dat het wel rond dezelfde prijs categorie zou zitten. Dat terzijde, kon geen achterruitwisser vinden op hun site. Zijn die ook ergens te krijgen dat je weet?Up!grade TSI schreef: ↑do 13 apr 2023, 16:50https://shop.ahw-shop.de/aero-scheibenw ... 002?c=3388Langero schreef: ↑wo 12 apr 2023, 08:34Tja wat moet ik schrijven? in 2022 nieuwe remschijven op laten zetten omdat ze bij het remmen erg schokte (bekend drieling probleem).
Welke ruitenwissers gebruik je zelf trouwens en waarom?
- Up!grade TSI
- Donateur member
Bel Volkswagen anders gewoon even op (magazijn)Langero schreef: ↑vr 14 apr 2023, 07:22Dank voor je bericht, zijn wel een stuk duurder dan de Bosch ruitenwissers. Dacht dat het wel rond dezelfde prijs categorie zou zitten. Dat terzijde, kon geen achterruitwisser vinden op hun site. Zijn die ook ergens te krijgen dat je weet?Up!grade TSI schreef: ↑do 13 apr 2023, 16:50https://shop.ahw-shop.de/aero-scheibenw ... 002?c=3388Langero schreef: ↑wo 12 apr 2023, 08:34Tja wat moet ik schrijven? in 2022 nieuwe remschijven op laten zetten omdat ze bij het remmen erg schokte (bekend drieling probleem).
Welke ruitenwissers gebruik je zelf trouwens en waarom?
Zelf kocht ik meestal Bosch, prima ervaring mee
- Up!grade TSI
- Donateur member
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Beter die van Bosch nemen, die gaan twee keer zo lang als de Oem en goedkoper:)
EX: '17 UP! TSI
Ah tnx! mooi.Up!grade TSI schreef: ↑za 15 apr 2023, 21:03Achterwisser https://shop.ahw-shop.de/original-vw-up ... -1s6955427
Die er nu opzitten zijn Oem en best lang volgehouden volgens mij. Dus niet slecht. Maar zal er nog eens over nadenken, heb nu in iedergeval de keuze .OnlyWay=Up! schreef: ↑za 15 apr 2023, 23:28Beter die van Bosch nemen, die gaan twee keer zo lang als de Oem en goedkoper:)