Groovejunk - Move Up - zwart 75PK
Re: Groovejunk - Move Up - zwart 75PK
Strak die w8 verlichting
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
-
- Vagling liefhebber
Schroefsetje is ook besteld. Als het goed is komt dat van de week binnen.
Mooi werk aan de up! dapper ook dat je al die aanpassingen meteen doet. Op mijn aygo had ik de stap genomen zelf CC in te bouwen, met vacuumpomp en alles, was wel even spannend om de gaskabel open te knippen van een nieuwe auto
Ben erg benieuwd om ooit eens op een meeting je speakers te horen, dat is voor mij het enige wat nog iets beter zou kunnen aan de up(en het verbruik, en de kofferbakverlichting en de raamschakelaars.... toch niet het enige dus)
Hebben alle Move UPs geen City Emergency Braking? Dat lijkt er bij jou niet op te zitten?
Ben erg benieuwd om ooit eens op een meeting je speakers te horen, dat is voor mij het enige wat nog iets beter zou kunnen aan de up(en het verbruik, en de kofferbakverlichting en de raamschakelaars.... toch niet het enige dus)
Hebben alle Move UPs geen City Emergency Braking? Dat lijkt er bij jou niet op te zitten?
-
- Vagling liefhebber
Zit er bij mij inderdaad niet op, maar ik mis het ook niet om eerlijk te zijn. Wat ik wel mis is een automatisch dimmende spiegel!
En inderdaad altijd spannend om direct de zaag / tang in je nieuwe auto te zetten, maar dat maakt het ook wel weer leuk he?
En ik heb ook nog wel wat wensen hoor. Langzaam aan beetje modden die auto. Blijf je lekker bezig.
En inderdaad altijd spannend om direct de zaag / tang in je nieuwe auto te zetten, maar dat maakt het ook wel weer leuk he?
En ik heb ook nog wel wat wensen hoor. Langzaam aan beetje modden die auto. Blijf je lekker bezig.
Dat maakt het inderdaad leuk! Verder heb ik het tot op heden nog niet gebruikt, maar ik vroeg me gewoon af waarom en idd, met die lage auto's is zo een spiegel zeker nuttig. (Mischien overzetten van een crafter als dat kan )
Sent from my XT897
Sent from my XT897
-
- Vagling liefhebber
Ik weet niet precies welke aansluiting de spiegel heeft op het raam, moet ik nog opzoeken..
Vandaag kwam het AP schroefsetje binnen. In hoogte, maar ook in hardheid verstelbaar. Eens zien wanneer dat eronder kan.
Vandaag kwam het AP schroefsetje binnen. In hoogte, maar ook in hardheid verstelbaar. Eens zien wanneer dat eronder kan.
Move en take up hebben geen city emergency brake en daarom zijn ze ook goedkoper
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
-
- Vagling liefhebber
Ik rem zelf wel joh, of niet...
Laatst gewijzigd door RobertJ op vr 24 jan 2014, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Zal wel in de latere versies zijn, jullie hebben al een tijdje up!plezier natuurlijk
Sent from my XT897
Sent from my XT897
-
- Vagling liefhebber
Mijn Move-Up heeft wel city emergency brake! Vreemd die verschillen...Xanderv schreef:Move en take up hebben geen city emergency brake en daarom zijn ze ook goedkoper
I
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ik heb een move Up en ik heb wel een emergency brake eropXanderv schreef:Move en take up hebben geen city emergency brake en daarom zijn ze ook goedkoper
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Fout.Xanderv schreef:Move en take up hebben geen city emergency brake en daarom zijn ze ook goedkoper
Elke move up heeft city emergency brake systeem, allen i.c.m. Esc. Niet bluemotion modellen my12, kennen geen ceb.
Een up! met wat extra's.
Sorry dat ik dat niet wist hoor. Dacht dat het zo was.
Maar ik volg je verhaal niet echt met al je afkortingen of typfouten.
-
- Vagling liefhebber
Ik wist het ook niet. Geeft niks. Gaat om de auto toch?
Ik hoorde net een kabouter vertellen dat de schroefset er morgen onder gaat.
Succes ermee handig een kabouter, hoeft de brug niet zo hoog te zijnGroovejunk schreef:Ik wist het ook niet. Geeft niks. Gaat om de auto toch?
Sent from my XT897
- MicroUp
- Vagling liefhebber
MY = model yearXanderv schreef:Sorry dat ik dat niet wist hoor. Dacht dat het zo was.
CEB = City Emergency Braking
ESC = Electronic Stability Control
Een up! met wat extra's.
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
In Nederland was er een aanbieding 1+1 gratis ceb.
-
- Vagling liefhebber
Schroefsetje zit eronder. Moet het nog op de juiste hoogte zetten, maar dat komt nog. Foto's volgen waarschijnlijk morgen wel.