ik moet zegen dat ik als ik de foto's vergelijk op internet met H&R en EIbach, dat de H&R iets lager is, maar dat is puur het vergelijk van de set van Martin van vagtechniek en de foto's van H&R zelf...
Wat natuurlijk helemaal top is bij deze set, dat je zelf kunt bepalen hoe laag ie komt te liggen, maar een nadeel (ieder voor zich...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
) is dat de dempers vaak een heel stuk stugger/harder zijn.... en icm. de 205/40/17 is dat lekker stevig te noemen....
Mijn vorige auto had ik een Koni sport set onder laten zetten met ongeveer 30mm verlaging, de dempers waren in te stellen kwa stugheid/hardheid met het terugveren(als ik mij niet vergis)
Ik had toen gelijk een set 17" met 205/40 banden eronder en dat was zo hard, dat als je op bepaalde punten dacht je auto breekt in 2en....
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
En de snelheidsbeleving werd een heel stuk minder, dus daarna een set 16" met 205/45 banden en de OZ ultraleggera, maar dat maakt dan weer niets uit met de originele band velg combi, al scheelde het per velg/band combi ongeveer 4
KG....
Ik heb ook in de demo van mijn dealer gereden, maar die heeft ook 17" met 205/40 en alleen verlagings veren af fabriek, volgens mij eibach en dat was heel goed te doen!!
Het voordeel van stugge demping is wel weer dat je minder snel met de neus over de straat snuffelt....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon/rolleyes.gif)
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket