Zou zelf eerder geld gestopt hebben in een verlaging en een setje mooie velgen in 16 of 17 inch.
Denk wel dat met een setje 17 inch eronder de boel beter tot zijn recht zal komen.
![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)
Veel plezier met je Up!
Dank, dank.Snowdude schreef:Leuk om te zien dat iemand zijn auto wat persoonlijker maakt.
Zou zelf eerder geld gestopt hebben in een verlaging en een setje mooie velgen in 16 of 17 inch.
Denk wel dat met een setje 17 inch eronder de boel beter tot zijn recht zal komen.![]()
Veel plezier met je Up!
Dank je, vind ik zelf ook alSnowdude schreef:ziet er goed uit.
Rustaagh, niet alles tegelijk. Eerst met vakantie en dan ergens in september andere wieltjes eronder.arnout84 schreef:Ziet er goed uit! Maar ga je nog wat doen aan die skelters wieltjes die eronder zitten??
De diffusor is van srs tec, een duits bedrijf, het artikelnummer is SRS-VWUP-HD01. Ik heb hem bij carfantasy besteld, dit was de enigste site waarop ik hem tegenkwam. Hij kwam ongespoten geleverd, dus nog even zwart laten spuiten. Verzendkosten voor de diffusor waren bijna 30 euro, dus zelf opgehaald (goedkoper uit en had weer iets te doenJuP ! schreef:Waar heb je de diffuser vandaan? Ziet er goed uit 1
Of de originele diffuser erop....vinie schreef:Aah die diffusor vind ik zo vet eh. Het enige nadeel aan de up vind ik als je erachter rijd. Die uitgezakte kont. Ben zelf ook bezig met iets van wrap/folie. Maar dit is wel een vette oplossing!