High Up! kleine beurt

Laat hier je nieuwe trots zien.
Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: High Up! afgeleverd

Bericht door Tom Westendorp » ma 22 apr 2013, 18:52

Geniaal! Direct met je auto zulke afstanden rijden. Heerlijk!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » di 23 apr 2013, 12:13

Bedankt, we vinden het ook een super mooie kleur! Zaten eerst nog heel erg te twijfelen tussen zwart of dark silver, maar toch erg blij dat we voor die laatste zijn gegaan.

Lange afstanden zijn een genot in de Up!, zeker omdat je het niet verwacht voor zon kleine auto.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » di 23 apr 2013, 15:40

Bhuddymahn schreef:Lange afstanden zijn een genot in de Up!, zeker omdat je het niet verwacht voor zon kleine auto.
Geheel eens. Ik heb laatst ook weer een retourtje Oostenrijk gedaan met de up!, en vorig jaar 4.000km in een weekje (naar Noorwegen) 8-) Super comfortabel (en snel --> 190 op de teller op de Duitse Autobahn)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » wo 24 apr 2013, 13:56

Wat wel blijkt.. 190 op teller is op gps.. 178

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » wo 24 apr 2013, 14:34

Zojuist armsteun gemonteerd, ik vond het uiteindelijk best een bewerkelijk klusje, met boren en snijden, maar het is gelukt :mrgreen: muurvast, erg blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Van boven

Afbeelding

is absoluut niet z'n mooiste kant :roll:
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » wo 24 apr 2013, 14:37

GuidoUp schreef:Wat wel blijkt.. 190 op teller is op gps.. 178
Bij mij was 190 op de teller 184 op de gps (weergave op het navigatiescherm van Maps&More)...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » wo 24 apr 2013, 16:54

Die snelheid gaan wij nooit halen met de 60pk :P
|High Up!

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » wo 24 apr 2013, 17:08

Bhuddymahn schreef:Die snelheid gaan wij nooit halen met de 60pk :P
De vraag is, moet je dat willen met zoon klein motortje... lijkt mij persoonlijk maar niks..maar iedereen moet dit zelf bepalen natuurlijk.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » wo 24 apr 2013, 17:20

Ron UP schreef:
De vraag is, moet je dat willen met zoon klein motortje... lijkt mij persoonlijk maar niks..maar iedereen moet dit zelf bepalen natuurlijk.
Mijn up! lag bij 190 op de teller nog behoorlijk strak op de weg, het was heerlijk om die hoge snelheden te rijden op de Autobahn. Waarom niet, zou ik zeggen, de up! kan het moeiteloos aan 8-) Waarom zou je het niet willen met een klein motortje, het motortje zal er niet stuk van gaan en zolang je lekker comfortabel rijdt, waarom niet? :D

Bhuddymahn
Donateur member

Bericht door Bhuddymahn » do 02 mei 2013, 14:57

Afbeelding

Even weer een update, nu 2200km op de teller.

Auto bevalt echt uitstekend, middenarmsteun is top, microsd kaartje in maps en more is ideaal en toen ik vorige week vier uur heb gedaan over den haag eindhoven kwam ik de auto onvermoeid uit. Super.

Enige wat nog moet verbeteren is het verbruik, rijden nu 1:18 gemiddeld maar dat moet beter kunnen! Onze rijstijl al flink aangepast maar het heeft nog niet echt mogen baten.
|High Up!

Bhuddymahn
Donateur member

Re: High Up! afgeleverd - help met keuze!

Bericht door Bhuddymahn » zo 05 mei 2013, 23:27

Goed jongens, ik weet het even niet meer :D

Hoe het er nu bij staat:

Afbeelding

Wat denken jullie van getinte ruiten achter:

Afbeelding

Van getinte ruiten achter met een dubbel uitlaatsierstuk:

Afbeelding

En net zoals ron, het onderste deel van de bumper geplastidipt?

Afbeelding

Neig zelf naar alleen het tinten vd ruiten.
|High Up!

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » ma 06 mei 2013, 04:03

Nou, das niet zo moeilijk :D ik vind dat zwarte onderstuk helemaal geweldig staan, ook bij jouw kleur. Dark silver is wel mn favoriete kleur eigenlijk.
De ramen van mij zijn nog niet getint maar ben momenteel bezig om een goede tinter te vinden. Laat ik in juni doen.
Het eindstukje geeft ook wat speciaals want die staat bij mij nog in backorder...

Dus ik zeg: DOEN!!! :mrgreen:

Staat toch veel gaver dan een standaard Up? ( sorry is mijn mening...)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 06 mei 2013, 07:01

Tinten vind ik mooi, dubbeluitlaatstuk minder - zou zelf voor de enkele kiezen. Ook het zwarte onderstuk is mooi. Ik wacht zelf op de originele diffuser (wanneer die dan ooit als accessoire mag verschijnen).
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » ma 06 mei 2013, 07:27

Inge schreef:Tinten vind ik mooi, dubbeluitlaatstuk minder - zou zelf voor de enkele kiezen. Ook het zwarte onderstuk is mooi. Ik wacht zelf op de originele diffuser (wanneer die dan ooit als accessoire mag verschijnen).
Staat op marktplaats. Een voor en achteropvulstuk voor 120 euro

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 06 mei 2013, 07:35

Ik heb er van Skoda nog geen gevonden. Ga er vanuit dat degene die jij hebt gezien voor de UP! is.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » ma 06 mei 2013, 09:21

Oeps....ja dat klopt.....solly :mrgreen:

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 06 mei 2013, 13:06

Maakt niet uit - als je er eentje van de Skoda tegenkomt mag je me de link sturen.

Miisport1
Vagling liefhebber

Bericht door Miisport1 » do 09 mei 2013, 10:01

Ron UP schreef:

2 auto's terug had ik een smartje.
Turbodruk omhoog naar 1,5 bar en hij liep 195 in de slipstream over de a12 achter een audi a4 haalde ik 210, 215.
Moet zeggen dat deze meneer wel heel gek keek in Ijn achteruit kijk spiegel en hem er toen naast zette. :mrgreen: .
Alleen het bleef niet lang heel door de hoge temperaturen die opgebouwd werden.
Nu zal de kwaliteit vand de up hoger liggen maar heb geen zin meer in onnodige hoge motor kosten.
Geloof lekker tuffen 130,140 sommige stukjes en dan weer cruisen.

@@lgra
Vagling liefhebber

Bericht door @@lgra » do 09 mei 2013, 10:40

Smaken verschillen dus: Ontdanks de leuke uitvoering hebben we de white en black Up links laten liggen omdat die niet zonder die afzichtelijke zwarte/grijs kenteken ruitjes kon worden geleverd. :mrgreen: :mrgreen: Ik zou dus zeggen niet doen, zonde van je frisse karretje.
Wat bedoelen jullie met het zwarte ronderstuk? Ik kan dit niet op de plaatjes vinden,maar dat zal vast aan mijzelf liggen. ;)
Laatst gewijzigd door @@lgra op do 09 mei 2013, 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » do 09 mei 2013, 10:45

@@lgra schreef:Smaken verschillen dus: Ontdanks de leuke uitvoering hebben we de white en black Up links laten liggen omdat die niet zonder die afzichtelijke zwarte/grijs kenteken ruitjes kon worden geleverd. :mrgreen: :mrgreen: Ik zou dus zeggen niet doen, zonde van je frisse karretje.
Je moet ze ook niet 5% laten tinten maar 20 op de achterruit en 35% op de zijraampjes.
Niks grijskenteken gevoel ( heb zelf 3 T4's gehad met dubbel cabine, ook gefoliede ramen met Slluminarfolie, niks mis mee :mrgreen:
Maar idd, smaken verschillen...

Plaats reactie