Volkswagen UP Black
Volkswagen UP Black
Even voorstellen; al een tijd lid maar nog geen UP tot vorige week..
Sinds eind vorig jaar eigenaar van een 4-deurs Volkswagen UP Black (75 PK) met de volgende opties;
*Airco
*Cruise Control
*Stoelverwarming
*Panorama kanteldak
*Leren Bekleding
*Automaat
En gelijk de eerste aanpassing; kenteken reclame verwijderd en luxe platen.
Wil nog een GTI antenne plaatsen en ben nog het forum aan het doorzoeken naar andere leuke update's/aanpassingen.
Sinds eind vorig jaar eigenaar van een 4-deurs Volkswagen UP Black (75 PK) met de volgende opties;
*Airco
*Cruise Control
*Stoelverwarming
*Panorama kanteldak
*Leren Bekleding
*Automaat
Wil nog een GTI antenne plaatsen en ben nog het forum aan het doorzoeken naar andere leuke update's/aanpassingen.
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Volkswagen UP Black
schrader schreef:Even voorstellen; al een tijd lid maar nog geen UP tot vorige week..
*Airco
*Cruise Control
*Stoelverwarming
*Panorama kanteldak
*Leren Bekleding
*Automaat
Netjes zo die kentekenplaat !
Skoda Citigo Sport - Black
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Skoda & Citigo Verwijderd Achterklep
Rode binnen verlichting
Oranje DRL & Gele Mistlampen
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Skoda & Citigo Verwijderd Achterklep
Rode binnen verlichting
Oranje DRL & Gele Mistlampen
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi ding!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Wat is een GTI antenne? D'r is toch geen up!-GTI? En ik kan mij uberhaupt niet voorstellen dat er een antenne is die 'GTI' doet,.. maar ik zal wel bejaard wezen
Mooi ding! Zwart vind ik ze toch 't mooist, vooral ook omdat de glazen achterklep niet zo afsteekt. En chroom doet t ook goed op zwart!
Mooi ding! Zwart vind ik ze toch 't mooist, vooral ook omdat de glazen achterklep niet zo afsteekt. En chroom doet t ook goed op zwart!
Eco-up! kilometervretertje
Hij bedoelt denk ik antenne van een PoloJohannus schreef:Wat is een GTI antenne? D'r is toch geen up!-GTI? En ik kan mij uberhaupt niet voorstellen dat er een antenne is die 'GTI' doet,.. maar ik zal wel bejaard wezen
Sent from my iPad using Tapatalk
Black on Black
Ja, die van de Polo GTI, het woord GTI is nogal weinig waard. Gezien hij er niet sneller van gaatPR010 schreef:Hij bedoelt denk ik antenne van een PoloJohannus schreef:Wat is een GTI antenne? D'r is toch geen up!-GTI? En ik kan mij uberhaupt niet voorstellen dat er een antenne is die 'GTI' doet,.. maar ik zal wel bejaard wezen
Sent from my iPad using Tapatalk
Helaas had de vorige eigenaar het maps & more systeem gehouden.. Dus vandaag tweedehands een systeem gekocht!
Zie hier het resultaat; vooral het streamen van muziek en de navigatie zijn meer dan welkom.
Zie hier het resultaat; vooral het streamen van muziek en de navigatie zijn meer dan welkom.