GESLOTEN TOPIC
Re: Mijn Witte UP
Zullen wel echt gaaf zijn die Momo velgen op jouw Citigo.
Goede keus Inge.
Goede keus Inge.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Inge schreef:@vwuppassen mocht je iets weten over de Serpens velgen dan houd ik me ook aanbevolen. Dat geld ook voor onderstaande van momo corse (S-five black) -17")Ik twijfel momenteel tussen deze 2. Waarbij nu de voorkeur lichtjes naar de momo gaat.
.
Ik zal voor beide velgen even informeren naar de mogelijkheden/levertijd/prijs etc
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Dank voor de positieve reacties qua keuze. Vind zelf de momo's ook heel erg gaaf en makkelijker in onderhoud dan de Serpens (ondanks dat ze in de coating komen te staan) Het heeft 1 nadeel LM velgen moet ik de remmen ook van een kleurtje (spring green of hoogglans zwart) gaan (laten) voorzien
Top voor het erna informeren. Ben heel erg benieuwd.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ja bij voorbaat nogmaals dank
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Inge schreef:Dank voor de positieve reacties qua keuze. Vind zelf de momo's ook heel erg gaaf en makkelijker in onderhoud dan de Serpens (ondanks dat ze in de coating komen te staan) Het heeft 1 nadeel LM velgen moet ik de remmen ook van een kleurtje (spring green of hoogglans zwart) gaan (laten) voorzien
Xanderv schreef:Ja bij voorbaat nogmaals dank
Serpens velgen zijn leverbaar. Hij gaat uit van zo'n 20% goedkoper dan de dealer. De momo velgen zijn niet meer leverbaar en worden ook niet meer gemaakt. Die zul je dus ergens moeten vinden op voorraad anders gaat dat een moeilijk verhaal worden
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Re: 2012 bluemotion wit
De ASA by TEC velgen 17" 4 x100 ET 38 7J in nieuwstaat gaan over 2 weken de verkoop in. Mijn TSW velgen zijn dan weer klaar (gerepareerd en gespoten in de kleurcode van de auto). Velgen gaan in principe weg zonder banden (evt. met)
mocht iemand hier ter zijne tijd belangstelling voor hebben PM ff of reageer hier op.
mocht iemand hier ter zijne tijd belangstelling voor hebben PM ff of reageer hier op.
-
- Forum newbie
Mooie velgen! Wat vraag je ervoor?
Met of zonder banden?
De verrassing is eraf dus nu kan ie op t forum.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Echt een ontzettend dikke auto en ook ontzettend gave plannen!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Thnx Tom. Vond t erg gezellig gisteren. Zeker voor herhaling vatbaar
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Dikke velgen, staan goed onder de uP
Random foto's bij zonsondergang
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Mooie pics op een mooie lokatie daar heb ik een tijdje terug ook plaatjes geschoten van onze Volvo, ander mooi plekkie is bij de TT-hal.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Super!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Errug gave UP ! Diffuser ook erg mooi.
Dat pand op de achtergrond ken ik ook Sorrie, andere hobby.
En bij de TT-Hall komen wij ook geregeld. Woef, weer geen Mii.
Moet de foto's nog maken van onze nieuwe aanwinst.Nogmaals sorrie.
Als dit als topic vervuiling wordt gezien zal ik ze weghalen....
Dat pand op de achtergrond ken ik ook Sorrie, andere hobby.
En bij de TT-Hall komen wij ook geregeld. Woef, weer geen Mii.
Moet de foto's nog maken van onze nieuwe aanwinst.Nogmaals sorrie.
Als dit als topic vervuiling wordt gezien zal ik ze weghalen....
Laatst gewijzigd door Mii-ata op ma 02 jun 2014, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Mii Sport Dynamic Midnight Blue 60pk
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Veel mensen uit Assen hier lees ik al
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hahahahahahaha! Die foto van die hond! Geweldig!
Te gek die hond idd. Die is maximaal aan het genieten. Was btw toevallig dat ik er langs reed. Dacht met de zonsondergang wel een mooie gelegenheid voor wat foto's. Zo'n miata vind ik ook super kan er alleen zelf nooit in rijden (te groot),
mijn vader heeft een MG-F waar ik ook niet in kan rijden (N) haha
mijn vader heeft een MG-F waar ik ook niet in kan rijden (N) haha
De Up is vreemd genoeg groter van binnen dan je zou denken. Ook langere mensen passen goed achter het stuur.
In een Mx5 heb je dan al gauw het Hubba Bubba gevoel.
In een Mx5 heb je dan al gauw het Hubba Bubba gevoel.
Seat Mii Sport Dynamic Midnight Blue 60pk