Candy White High Up! Daan
Candy White High Up! Daan
verkocht
Laatst gewijzigd door daan op vr 16 nov 2012, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
60pk BMT Candy White High Up! Executive Dynamic Drive reservewiel
-
- Vagling liefhebber
Re: Candy White High Up! Daan
Mooie auto Daan, veel plezier met je Candy White High Up!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
-
- Vagling liefhebber
Leuk dit te lezen dat ie goed bevalt, je hebt subset geblindeerde ramen maar toch hinder van achterliggers. Ik zat er al aan te denken, automatisch dimmende binnenspiegel toch maar een aanschaffen maar even navraag doen naar de mogelijkheden. Veel fijne Kilometers toegewenst
Goede samenvatting!
Deze heb ik niet eerder gehoord en tijdens de proefrit niet ondervonden. Had je de bank misschien naar voren geklapt tijdens je vakantie? Ik kan me voorstellen dat je dan meer geluid ervaart.daan schreef:Minpunten;
- Gehorig op hobbelende wegen (vooral op de achteras)
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Is die er dan voor de Up!?MAZE schreef:Leuk dit te lezen dat ie goed bevalt, je hebt subset geblindeerde ramen maar toch hinder van achterliggers. Ik zat er al aan te denken, automatisch dimmende binnenspiegel toch maar een aanschaffen maar even navraag doen naar de mogelijkheden. Veel fijne Kilometers toegewenst
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Zal een mooi tripje geweest zijn en blijkbaar zijn jullie zeer tevreden over de wagen.
Grtz
Gun
Grtz
Gun
up! Black BMT 75pk 3d
mooie up en ook een leuk verslag van je trip
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Bedankt allen
Nee had de bank gewoon normaal staan, heb hem nog nooit naar voren gehad. Misschien had het iets te maken dat de banden toch harder waren dan normaal (zwaarder beladen, bandenspanning omhoog). Nu heb ik er ook niet zoveel last meer van, had toen heel erg last van hokkerig gedrag van de achteras. Klinkt een beetje als het klappen van de vering.šváb schreef:Goede samenvatting!
Deze heb ik niet eerder gehoord en tijdens de proefrit niet ondervonden. Had je de bank misschien naar voren geklapt tijdens je vakantie? Ik kan me voorstellen dat je dan meer geluid ervaart.daan schreef:Minpunten;
- Gehorig op hobbelende wegen (vooral op de achteras)
Mooie uitvoering, zeker de kleur van de bekleding. Zelf moet ik er niet aan denken om een auto al zo snel zo snel te berijden. Maar wie betaalt, bepaalt
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Gefeliciteerd! Mooie UP! Leuk dat je gelijk met hem op vakantie ben gegaan! Veel plezier!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Dankje ja dankzij mijn vriendin deze bekleding gekozen en tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad!up! schreef:Mooie uitvoering, zeker de kleur van de bekleding. Zelf moet ik er niet aan denken om een auto al zo snel zo snel te berijden. Maar wie betaalt, bepaalt