E-up! Subforum

Bespreek hier de laatste ontwikkelingen omtrent de Volkswagen ID
Chrishanup
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 12 feb 2021, 12:26

E-up! Subforum

Bericht door Chrishanup » vr 12 feb 2021, 15:56

Ik heb geen idee (woordspeling) hoe de moderator erover denkt (en de leden), maar is het zinvol om ook een E-Up! subforum in te richten? Ik snap dat er veel aandacht uitgaat naar de nieuwe ID's die het concern in het nieuwe era loodsen, maar juist op dit VW Up forum lees ik graag berichten over specifieke E-up zaken; zeker nu deze voorloper van de elektrische Volkswagens langzaam maar zeker ook ouder beginnen te worden en iedereen benieuwd is (denk ik) naar hoe ze de tand des tijds doorstaan. Ik zou het iig heel fijn vinden...

Mezelf
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 21 dec 2019, 12:58

Re: E-up! Subforum

Bericht door Mezelf » za 13 feb 2021, 14:38

Leuk plan, maar ik vrees te weinig actieve deelnemers hier. Ik heb een Citigo eIV en verder heb je hier nog Gert met een E-Up en dan heb je het wel gehad vermoed ik.
Alternatief is skodaforum.nl waar meerdere topics over de E-vagling lopen.

Chrishanup
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 12 feb 2021, 12:26

Re: E-up! Subforum

Bericht door Chrishanup » zo 14 feb 2021, 12:16

Dank, dan ga ik daar ook snuffelen :-).

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: E-up! Subforum

Bericht door Tom Westendorp » ma 15 feb 2021, 09:00

Geen probleem hoor. We kunnen een elektrisch rijden deel toevoegen! Ga er vanavond mee aan de slag.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: E-up! Subforum

Bericht door Autheo » wo 17 feb 2021, 17:34

Alvast wat belangrijke info voor de e-Vagling rijders: terugroepactie van 213 e-Mii's, e-Citigo's en e-up!'s vanwege kortsluitingsgevaar:
https://www.auto-motor-und-sport.de/ele ... a-citigo/

Bij de RDW database kun je met je kenteken kijken of het ook die van jou betreft, als Pon de boel al heeft aangeleverd.

Plaats reactie