StyleCitigo

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
StyleCitigo
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 16:05

StyleCitigo

Bericht door StyleCitigo » vr 19 aug 2022, 16:59

De bijlage Citigo 1.jpg is niet meer beschikbaar
Sinds 2016 rijd ik een Citigo, lees het forum regelmatig, maar was nog nooit lid geworden.
Mijn eerste Citigo was een rode in Fresh-uitvoering van voor de facelift. Eigenlijk bij toeval gekocht omdat ik een stadswagen zocht tbv mn werk, die snel leverbaar was.
De wagen reed prima, maar de bekende bakratel en een dood punt in het stuurhuis bracht mij voor garantie bij de dealer begin 2019.
En ja, toen gezwicht voor een nieuwe Citigo, nu een blauwe in Style uitvoering met oa automatische airco, stoelverwarming en panoramadak.
In mei is de auto nieuw afgeleverd en ik kan wel zeggen dat de facelift een verbetering is en het crystal blue vind ik m supergoed staan.
Er zaten aan de achterzijde al modderkuipen in af fabriek. Zelf heb ik de kofferbak met het bekende setje volledig bekleed, spatlappen voor + achter aangebracht, motorkapisolatie en rubber strip boven de grille onder de motorkap aangebracht. Dit maakt de Citigo nog stiller en fijner om te rijden.
De bijlage Citigo 2.jpg is niet meer beschikbaar
Voor m'n werk hoef ik inmiddels niet meer een auto te hebben, dus staat ie meestal schoon en droog in de garage.
Het rijden is nu nog meer plezierritjes.
Bijlagen
Citigo 1.jpg

iichel
Vagling liefhebber
Berichten: 311
Lid geworden op: za 26 feb 2022, 20:28

Re: StyleCitigo

Bericht door iichel » vr 19 aug 2022, 20:01

Van harte welkom met deze mooie wagen
Ex: 2012 Black Up! 1.0 MPI full option 'iichel OEM+'. Huidig: Polo 6R 'iichel OEM+', Passat B8.

Plaats reactie